اخباراخبار خارجیاسلایدر

نمایش فیس لیفت رنو کولئوس در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

فیس لیفت رنو کولئوس که ماه جولای در نمایشگاه خودروی بوئنوس آیرس رونمایی شد، اکنون در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمده است. این شاسی بلند جدید دارای موتور دیزلی 2.0  لیتری dCi با دو تنظیم قدرت 150 و 175 اسب بخار است.

این موتور متصل به گیربکس دستی شش سرعته و یا اتوماتیک و دارای سیستم 2WD یا 4WD است.

نسخه Zen اصلی این خودرو تنها با گیربکس دستی موجود است اما تجهیزات ضروری مانند ABS، ESP، شش کیسه هوا، چراغ های جلوی اتوماتیک، سیستم تهویه هوای دوگانه، رینگ های 43 سانتی متری و کروز کنترل دارد. البته این نسخه با سیستم 4WD عرضه نمی شود.

Rear-three-quarter-of-the-2014-Renault-Koleos

نسخه متوسط این خودرو به خاطر سیستم Bose با هفت بلندگو و یک ساب ووفر، Bose نامیده می شود. این نسخه با تمام ویژگی های نسخه Zen دارای رینگ های برش الماسی نیز هست. هر دو گزینه موتور برای این خودرو نیز موجود هستند و نسخه 150 اسب بخار تنها با سیستم 2WD و نسخه 175 اسب بخار آن با سیستم 4WD به صورت استاندارد عرضه می شود.

Dashboard-of-the-2014-Renault-Koleos

نسخه اینیشیاله عالی این خودرو دارای رینگ های برش الماسی 45 سانتی متری نسخه Zen، آینه های دید عقب الکتروکروماتیک، تجهیزات چرم مشکی، صندلی های اتوماتیک و گرم شونده و سان روف پانورامیک است.

قیمت فیس لیفت رنو کولیوس از 39748 دلار شروع شده و به 47471 دلار می رسد. انتظار می رود این خودرو در آینده نزدیک وارد هند شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا