اخباراخبار خارجیاسلایدر

رونمایی از نسخه جدید آلفا رومئو جولیتا و 4C

آلفا رومئو خودروهای اسپرت 4C و جیولیتا را به نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2013 آورد. مدل 2014 از خودروی آلفا رومئو جیولیتا با تغییرات زیادی شامل ظاهر قسمت جلویی جدید ، رنگبندی های متفاوت ، رینگ های آلیاژی و صندلی های اسپرت رونمایی شده است.

این خورو دارای یک نمایشگر لمسی 6.5 اینچی مجهز به سامانه چند رسانه ای Uconnect که قابلیت اتصال تلفن ، بخش موزیک ، تبدیل فرمان های صوتی به متن و ناوبری را دارد ، می باشد.

نسخه فیس لیفت جیولیتا همچنین دارای موتور جدید 2.0 لیتری JTDM Multijet با قابلیت تولید 150 اسب بخار توان و 280 نیوتون متر گشتاور است .

علاوه بر جیولیتا ، آلفارومئو خودروی 4C را نیز به نمایشگاه فرانکفورت آورده است . این خودرو رسما شش ماه پیش معرفی شده بود اولین رونمایی آن به نمایشگاه اتومبیل ژنو باز می گردد.

Alfa-Romeo-Frankfurt-Live-2013-01

نیروی مورد نیاز 4C از طریق یک موتور 1.75 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ تامین می شود. این موتور می تواند 237 اسب بخار توان تولید کند و آن ر از طریق یک جعبه دنده مجهز به سامانه کلاچ دوقلو TCT به چرخ ها منتقل نماید.

 4C قادر است ظرف مدت 5.2 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند و به بیشینه سرعتی که به صورت الکتریکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است دست پیدا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا