اخبارفناوری و تکنولوژی

طراحی گجت ساده برای قرار گرفتن دوچرخه در رادار خودرو

در آینده نزدیک، شاهد افزایش تعداد سیستم های جلوگیری از برخورد با موانع در خودروهای روی جاده ها خواهیم بود. به بیان ساده تر، این تکنولوژی از سیستم رادار نگاه به جلو یکپارچه استفاده می کند برای هشدار به راننده در هنگامی که به سرعت به مانعی از قبیل خودروی دیگر نزدیک می شود. هنگامی که مانع روبرو دوچرخه است، برای رادار تشخیص آن دشوار می شود. این موقعیتی است که iLumaware’s Shield TL به کمک ما می آید.

کریس موگریج و آلکسیس استاب، مخترعانی هستند که با استفاده از بررسی و تجزیه تحلیل تکنولوژی پنهان کردن از دید رادار، وسیله ای را اختراع کرده اند. اساسا این وسیله دقیقا عکس عملی را انجام می دهد که برای پنهان ماندن از دید رادار می بایستی انجام داد. در حالیکه برای پنهان ماندن از دید رادار می باید سیگنالهای رادار را منحرف کرد، این پوشش محافظ سیگنالهای رادار را می گیرد و بازتاب می دهد. این کار را از طریق طراحی ظاهری منحصر بفردش انجام می دهد و خودش در حقیقت هیچ سیگنالی را منتشر نمی کند.

 

 

در مرحله آزمایش این وسیله سیگنال بازتاب شده از دوچرخه را 100 درصد افزایش داد. بنابراین سیستم های جلوگیری از برخورد با مانع از فاصله دورتری قادر به شناسایی دوچرخه خواهند بود.

البته مهم است که رانندگان متوجه دوچرخه سواران بشوند. این سپر به عنوان چراغ عقب دوچرخه نیز کار می کند. با دوساعت شارژ توسط یو اس بی قادر به 25 ساعت کار در وضعیت روشن و 76 ساعت کار در وضعیت چشمک زن خواهد بود.

iLumaware در حال حاضر در کیک استارتر در حال جمع آوری سرمایه تولید است. با 45 دلار می توانید بعد از تولید یکی از آنها را تهیه کنید. قیمت برای بازار 89 دلار در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا