اخباراخبار داخلی

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از شنبه

رئیس پلیس راهور تهران گفت: جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های طرح زوج و فرد از روز شنبه بار دیگر آغاز می شود.

به گزارش میزان، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح LEZ و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای مهر، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از خودروهای شهر تهران فاقد معاینه فنی بودند، تصمیم گرفته شد تا جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های طرح زوج و فرد  را متوقف و چند روزی به رانندگان فرصت داده شد تا به مراک معاینه فنی مراجعه و برگه معاینه فنی مجاز بگیرند.

وی ادامه داد: در این مدت البته طرح اجرا شده و ماموران پلیس راهور در سطح شهر خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و جریمه می کردند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه اجرای LEZ در تهران متوقف نشده است،تاکید کرد: با پایان مهلت داده شده،از روز شنبه اول آبان ماه تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر توسط دوربین های محدوده زوج و فرد اعمال قانون می شوند.

حسینی در مورد معاینه فنی معتبر گفت: خودروهایی که معاینه فنی خود را از مراکز سیمفا دریافت کرده باشند دارای معاینه فنی معتبر شناخته می شود.

وی در پایان گفت: خودروهایی که تاکنون معاینه فنی دریافت نکرده اند و نمی توانند در صف های طولانی معاینه فنی تهران قرار بگیرند،می توانند با مراجعه به مراکز اطراف تهران که متصل به سامانه سیمفا هستند، معاینه فنی دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا