اطلاعات تازه از اولین دیفرانسیل جلو ب ام و

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲

اطلاعات تازه از اولین دیفرانسیل جلو ب ام و

 یکی از BMW های دیفرانسیل جلو آینده توسط عکاسان حاضر در صحنه شکار شده است. این عکس ها متعلق به سری FAST (Family Activity Sports Tourer) یا خودرو های خانواده ای اسپرت ب ام و میباشد.

FAST با هدف تبدیل شدن با نام تجاری جدیدی تولید میشود و بر پایه سری یک جی تی و مینی کوپر 2014 شکل گرفته است.

نمونه اولیه به سختی قابل شناسایی است ولی میتوان گفت چراغ های جلو گرد و با جلو پنجره دو قلو است و سقف آن شیب دارد. به علاوه اسپویلری بر روی در صندوق نصب شده و سیستم اگزوز دوگانه اسپرت در بخش انتهایی دیده می شود.

BMW FAST (Family Activity Sports Tourer) _ X1 successor spy photos-2

موتور خودرو به احتمال زیاد با سری یک جی تی مشترک خواهد بود و میتوان انتظار موتوری 1.5 لیتری با توربو دوقلو و سه سیلندر را داشت جزئیات هنوز اعلام نشده است ولی BMW قبلاً اعلام کرده است که نوع بنزینی بین 122 تا 124 اسب بخار قدرت خواهد داشت. در حالی که نوع دیزلی بین 82 تا 184 اسب بخار نیرو تولید میکند. ب ام و که تاکنون به تولید خودروهای دیفرانسیل جلو تن نداده است، به تازگی و در پی معرفی مدل مفهومی Active Tourer ، مدیران ب ام و از توسعه پلت فرم دیفرانسیل جلو خاصی با کد اختصاری UKL برای تولید مدل های مشترک ب ام و و مینی کوپر بر اساس ساختار دیفرانسیل جلو خبر دادند.بر این اساس در طول هشت تا 10 سال آینده درحدود 12 خودرو مختلف با برند های مینی و ب ام و بر پایه این پلت فرم ساخته خواهند شد.


بدون دیدگاه