اخباراخبار خارجیاسلایدر

اعلام جزئیات بیشتر لوکس ترین شاسی بلند جهان

بنتلی عقیده دارد شاسی بلند جدید فوق لوکسش – که از سال 2016 وارد بازار می شود- بخشی جدید را در بازار ایجاد خواهد کرد. این شاسی بلند فوق لوکس احتمالا قیمتی در حدود 180 هزار یورو خواهد داشت.

با این حساب قیمت بیشتری نسبت به گران ترین محصول رینچ روور دارد. از سویی شرکت تولید کننده عقیده دارد که این شاسی بلند بخش جدیدی را در بازار ایجاد خواهد کرد.

کوین روز – مدیر فروش و بازار یابی بنتلی – هفته گذشته در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت  – گفت :این خودرو به گران قیمت ترین و لوکس ترین شاسی بلند جهان تبدیل خواهد شد.

رز افزود: شرکت تصمیم دارد مشتریان رینچ روور را هدف قرار دهد و 30% از آن ها جذب نماید. شاسی بلند فوق لوکس بنتلی به یک موتور 12 سیلندر با قابلیت تولید توانی بین 575 تا 650 اسب بخار مجهز خواهد شد و طراحی مشابهی با خودروهای چهارچرخ (AWD) پورشه و آئودی خواهد داشت. این شاسی بلند با ظرفیت های قابل سفارش چهار، پنج و یا هفت سرنشین عرضه خواهدگردید.

رز در ادامه گفت : این یک شاسی بلند واقعی است . این شاسی بلند می تواند به راحتی از شنزارهای خاورمیانه بالا و پایین برود و به بهترین یدک کش و خودرویی زمین های مرطوب اروپا تبدیل شود.

بنتلی تصمیم دارد طیف محصولاتش را توسعه بخشد و گمان می رود که به زودی علاوه بر شاسی بلند مذکور نسخه های دیگری نظیر یک کوپه چهار در از خودروی کاتیننتال ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا