گزارش مسابقه درگ شهریور 92

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲

گزارش مسابقه درگ شهریور 92

بالاخره بعد از مدت ها تلاش کادر برگزاری مسابقات درگ ریس تهران مبنی بر حضور تماشاگران در مسابقات درگ سال 92 ، این امکان فراهم شد که مسابقه در روز 22 شهریور با حضور تماشاگران برگزار شود.

تفاوت عمده در برگزاری مسابقه شهریور ماه نسب به دوره های قبل ، تغییر در محل برگزاری آن بود که از بوستان ولایت به شهر ورزش انتقال یافته بود. شاید همین امر کافی بود تا در مسابقه نا هماهنگی بیش از پیش به چشم آید.

حدود ساعت 9 صبح بود که راننده های شرکت کننده به همراه خودرو های خود با نظم به محل برگزاری وارد شدند. همه چیز با نظم و ترتیب در حال پیگیری بود و خبری هم از آوانتادور و فراری کالیفرنیا نبود! تعدادی از راننده های شرکت کننده نیز به دلیل دیر حاضر شدن در شهر ورزش اجازه شرکت در مسابقه را نیافتند.

ساعت نزدیک به 11 صبح می شد که تعداد زیادی از علاقه مندان به این رشته در صف های طولانی در انتظار خرید بلیت از تنها گیشه بلیت فروشی می شدند! شاید علت اصلی تنش ها در میان تماشاگران از همینجا آغاز می شد.

IMG_0218

ساعت نزدیک 11.30 بود که مسابقه مانند سنوات قبل با استارت در کلاس ریس استریت آغاز شد و کارن هاکوپیان با پراید BP خود در برابر گلف محمد رفان حاضر شد. این در حالی بود که موج جمعیت همچنان خود را برای ورود به محل برگزاری آماده می کرد ، ولی متاسفانه عده ای از تماشاگران بدون ملاحظه به خواسته های مسؤلین برگزاری و با بی توجهی به پیست وارد شدند که همین امر باعث شد که مسابقه چند باری نگه داشته شود.

IMG_0104

 بعد از گذشت دقایقی بالاخره مسابقه از سر گرفته شد و این بار نوبت به رقابت در کلاس سوپر جی تی بود ؛ پورشه پانامرا توربو در برابر بی ام و V10 محسن فرهمند ، در همین حین بود که فراری کالیفورنیا در مقابل درب ورودی شهر ورزش حاضر شد و به گرمای مسابقه بیش از پیش افزود.

متاسفانه برخی از تماشاگران بعد از ورود فراری کالیفورنیا باز هم بدون توجه به شرایط برگزاری از جایگاه خود عبور کردند و باعث لغو ادامه مسابقه شدند.

البته ، لازم به ذکر است که دلیل اصلی لغو مسابقه ، به 5000 تماشاگر حاضر مربوط نمی شد، بلکه مهم ترین عامل را می توان  تغییر در محل  برگزاری و عدم همکاری مسئولان شهر ورزش با مسئولین برگزاری درگ دانست.

مسئول برگزاری درگ تهران از برگزاری دوباره این مسابقه بدون حضور تماشاگر در آینده نزدیک خبر دادند.


بدون دیدگاه