تقدیر سنگ یانگ از عملکرد رامک خودرو در کیفیت خدمات رسانی

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | 2 نظر

تقدیر سنگ یانگ از عملکرد رامک خودرو در کیفیت خدمات رسانی

سانگ یانگ موتور کره جنوبی دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی با حضور مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی خود برگزار کرد.
این کنفرانس 3 روزه از تاریخ26 اکتبر 2016 در مرکز آموزش سانگ یانگ موتور واقـع در آنسونگ کره برگزار شد، که 70 نفر از مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی این کمپانی حضور داشتـند و در این جمع نماینده گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی و انحصاری سانگ یانگ در ایران جایزه ” عملکرد عالی در کیفیت خدمات ” را دریافت نمود.

ISQi
در ارزيابي جديد موسسه بازرسي واستاندارد از نظر شاخص سلامت خودرو اين برند را در صدر برندهاي كره اي وهمتراز با برندهاي اروپايي قرار داده است.
لازم به ذکر است گروه صنعتی رامک خودرو خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ را بالغ بر بیست مرکز در سراسر کشور، ” تهران 3 مرکزخدمات ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، بابل ، بوشهر ، تبریز، رشت، رفسنجان، زاهدان ، شیراز، قم، کاشان، کرمان ، گرگان ، مشهد و یزد خدمات رسانی میکند و در دسترس هم میهنان گرامی می باشد و
همچنين برنامه توسعه شبكه خدمات پس از فروش در تمامي استانها در اولويت فعاليت اين شركت قراردارد.


2 دیدگاه

  1. احمد | آبان 14, 1395 | لینک نظر

    رامك خودرو؟ هيچ شركتي فاجعه تر از رامك خدمات نميده، من تو اين چند سال هيونداي سوناتا و كيا سورنتو و سانگ يانگ نيو اكتيون داشتم، در مقايسه با كيا و هيونداي افتضاح خدمات رامك، حتي از ايران خودرو و سايپا هم بدتره، برخورد پرسنلش بده، جوابگو هم نيستن، هيچوقت هيچ قطعه اي هم ندارن، از يه پيچ كوچيك تا قطعات سنگين، كيفيت خدمات و زمانش هم از اون بدتر، يني هيچ نكته مثبتي نداره خدمات رامك

  2. شهروز | آبان 12, 1395 | لینک نظر

    والا تا جایی که ما میدونیم اکثر کاربرا از خدمات رامک خودرو ناراضی اند!!!