اخباراخبار خارجی

احتمال تولید هیوندای آیونیک توربو

شرکت هیوندای به نظر می رسد قصد دارد مدل توربوشارژ بنزینی از آیونیک را در کنار مدل های پلاگین هیبریدی و الکتریکی و برخی دیگر ارائه دهد.

به تازگی  X-Tomi از رندرکاران حرفه ای تصاویری از مدل توربو ایونیک منتشر کرده که نسبت به مدل الکتریکی و پلاگین هیبریدی، طراحی تهاجمی و اسپرت‌تری پیدا کرده است.

احتمال می رود شرکت کره ای از پیشرانه قدرتمندتری نسبت به مدل هیبریدی با خروجی 141 اسب بخاری که به بهره گیری از یک موتور الکتریکی 43.5 اسبی و یک موتور 1.6 لیتری 100 اسبی می پردازد، برخوردار باشد. مدل هیبریدی 0 تا 100 را در 10.8 ثانیه سپری می کند.

مدل تمام الکتریکی نیز تنها 122 اسب بخار خروجی قدرت داشته و این توان از باتری 28 کیلووات ساعتی تامین می شود. مدل الکتریکی 0 تا 100 را در 9.9 ثانیه سپری می کند.

برای مدل توربوشارژ باید انتظار پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDI  با خروجی 200 اسب بخاری را داشت که هم اکنون در الانترا اسپرت به کار گرفته می شود.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا شرکت کره ای تصمیمی برای عرضه مدل توربو ایونیک دارد یا خیر. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا اوایل سال آینده منتظر ماند.

1 دیدگاه

  1. یکی از برترین و بهترین خودرهای حال حاضر چه بلحاظ فنی و چه طراحی آیونیک است که امیدوارم مدل توربو اینخودرو جهت رقابت با هوندا و مزدا تولید بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا