اخباراخبار خارجی

پورشه به فکر کراس اووری کوچکتر از ماکان

شرکت پورشه به نظر می رسد روی کراس اوور کوچکتری نسبت به ماکان مشغول به کار بوده که ماجن نام دارد. پورشه در سال های اخیر پرفروشترین محصول آن 911 بود اما از سال 2015 کمپانی آلمانی محبوبترین محصول آن ماکان است و توانست در این بیش از 80 هزاردستگاه آن را به فروش برساند.

در رده دوم کایین با فروشی 73 هزار دستگاهی توانست پرفروشترین خودرو پورشه باشد. دو مدل شاسی بلند کمک شایانی به فروش پورشه کردند و در این بین میزان فروش آن از 200 هزار دستگاه گذشته است.

پورشه سال 2015 را با فروش 225 هزار دستگاهی به اتمام رسانده و در این بین ماکان و کایین توانستند محبوبترین باشند. حال در این بین پورشه تمایل پیدا کرده یک مدل کراس اوور کوچکتری برای افزایش فروش خود معرفی کند. مدلی که کوچکتر از ماکان 47 هزاردلاری بوده به گفته Auto Bild با نام ماجن معرفی خواهد شد. گزارش جدید می گوید این کراس اوور تشابهاتی به Q4 آئودی و خودرو الکتریکی فولکس واگن دارد.

اگر پورشه به معرفی ماجن بپردازد بعید است تا سال های آینده شاهد تولید انبوه آن باشیم. زیرا از یک سو نسل جدید کاین در راه بوده و در سویی دیگر مدل تولیدی کانسپت ای بزودی روانه بازار می شود. گذشته از اینها سال 2017 کمپانی پورشه مدل واگنی از پانامرا را روانه بازار خواهد کرد.

شایان ذکر بوده پورشه به فکر مدل فیس لیفت GT3 و مدل کارایی بالا GT2 است. پس از اینها باید شاهد روی کار آمدن ماجن کراس اوور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا