موتور سیکلت

HP4 Race منحصر به فرد ترين موتورسيكلت BMW

در حال حاضر MBW Motorrad توليد كننده ي يكي از ديوانه ترين سوپر بايك هاي جهان است. به نظر مي رسد اين موتورسيكلت جديد جايگاه S1000RR را به زودي تصاحب مي كند.BMW نمونه ي پروتوتايپ اين موتورسيكلت مرموز را در EICMA رونمايي كرد. آنها وعده داده اند ، كه اين موتورسيكلت منحصر به فرد ترين توليد آنها تا اين زمان خواهد بود.

اگرچه BMW درباره ي اين موتورسيكلت وعده ها و قول هاي بيشتري داده است ، اما هنوز اطلاعات زيادي از آن را منتشر نكرده است. اما ما مي دانيم كه فريم مدل پروتوتايپ اين موتورسيكلت از فيبر كربن ساخته شده است و همچين بر روي رينگ هاي فيبر كربني قرار گرفته است . تمام پنل هاي به كار رفته در بدنه ي آن بسيار سبك و از بهترين متريال هستند. اگر بخواهيد آن را براي مسابقه آماده كنيد نمي توانيد متريال بهتري را جايگزين مواد به كار رفته در آن بكنيد.

مي خواهيد فراتر از مطالب ذكر شده از اين موتورسيكلت بدانيد! اما BMW Motorrad President Stephan اطلاعات بيشتري را منتشر نكرده است كه شامل جزئيات دقيق تر و كامل تري از اين موتورسيكلت باشد.آنها فقط اعلام كرده اند”HP4 Race شامل ويژگي هاي منحصر به فردي است كه يكي از آنها فريم تمام فيبر كربني آن است كه بر روي رينگ هاي فيبر كربني قرار گرفته است، كه در اينجا نمايش داده شد، ما اطلاعات بيشتر و كامل تري از اين موتورسيكلت را در بهار آينده منتشر خواهيم كرد.”

همراه با جزيياتي از فريم و رينگ ها ، همچنين ما مي دانيم كه HP4 Race ( در يك مدل يا مدل هاي بيشتر) دست ساز خواهد بود ، توليد آن به تعداد محدودي است و در نيمه ي دوم سال ٢٠١٧ عرضه خواهد شد. اين موتورسيكلت يقينا يكي از شاهكارهاي سال آينده خواهد بود و ما همچنان مشتاقانه منتظر اعلام جزئيات بيشتري از اين موتورسيكلت منحصر به فرد هستيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا