اخباراخبار داخلی

نیمی از خودروهای داخلی بی‌کیفیت‌اند!

براساس جدیدترین ارزیابی کیفی صورت گرفته حدود نیمی از خودروهای سواری تولیدی خودروسازان داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.
چندی پیش گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مهر ماه امسال منتشر شد.
به گزارش ایسنا، طبق این گزارش از ۳۴ مدل خودروی سواری مورد ارزیابی قرار گرفته، ۱۵ مدل در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
همچنین هشت مدل خودروی سواری دو ستاره، ۱۰ مدل سه ستاره و تنها یک مدل چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات با توجه به سطح کیفی خود یک تا پنج ستاره کیفی دریافت می‌کنند.
یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد. هیچ یک از خودروهای سواری تولیدی خودروسازان داخلی تاکنون موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده‌اند.

6 دیدگاه

  1. تیتر این پیجتون باید میشد تمام خودروهای داخلی بی کیفیت هستند
    همینطور خودروهای چینی

  2. خودروهای چینی هم بی کیفت هستن اما مافیای داد و ستد با چین بخاطر عوام فریبی نمیخ اد این موضوع علنی کنه در سفری که به آلمان داشتم مردم این کشور بشدت با کالاهای چینی در تضاد هستند و یک روز زا برای نابود سازی کالاهای چینی در نظر گرفتن در این روز انواع چینی ها را در محوطه ای میریزند و با غلطک از روی آنها عبور میکنند بصورت نمادین اگر از یک آلمانی یا آمریکایی و حتی کره ای نام یک خودرو چینی بپرسی خیلی درصد پایینی داره که جواب بده مگر اینکه خودش چینی ساکن این کشورها باشه بهر حال کیفیت خودروهای داخلی به کل پایین و بنظر من در حد متوسط در بهترین حالت قرار داره چینی ها هم ازین قاعده مستثنی نیستند اما بخاطر ماره ای از مسائل هیچگاه این موضوه رسانه ای نمیشه در عوض از چینی بعنوان سردرمداران کیفیت یاد میکنند که شبیه دروغ 18 آوریل است

    1. روز نابودسازي محصولات چيني و غلطك!!!!بعضي دوستان گويا شام زيادي سنگين ميخورند!!!اين سفر آلمان هم شده حكايت سربازي بعضي از پسرها كه ٢سال خدمت ميكنن و به اندازه ٢٠ سال خاطره تعريف ميكنند!!!!!

      1. دوستمون sunmartinحرف حقو زد،واقعا این آشغالای چینی داره هرروز تو خیابونا بیشتر میشه و نقصهاش آشکارتر اما کسی نمیخواد این موضوع رو رسانه ای کنه
        واقعا آدم عاقلی که اطلاعات فنی داشته باشع دنبال ماشین چینی نمیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا