اسلایدرکلاسیک

فراری 250GTO گرانترین خودروی جهان

خودروهای جهان از لحاظ قیمت به سه دسته تقسیم می شوند، خودرو های گران، خودروهای خیلی گران و بعد فراری250GTO!

قیمت این اسب رقصان كمیاب فراری از دیگر رقیبان پیشی گرفته است و این خودرو در حال حاضر گران تر نیز شده است.

به چند سال گذشته بر می گردیم، یعنی سال ٢٠١٤ ، سالی كه این شاهكار مهندسی با مبلغ دقیقا ٣٨میلیون دلار فروخته شد، پس از آن خودروهای اندكی با قیمت نزدیك به ٢٠ میلیون دلار معامله شدند ، ولی هیچ كدام از آنها نتوانستند مدل با ارزش فراری را شكست دهند.اما به نظر می رسد تنها خودرویی كه قابلیت رقابت با این فراری را دارد یك فراری 250GTO دیگر است!

این مدل از فراری250GTO با شماره ی شاسی ٣٣٨٧ ، آبی رنگ است. این فراری دومین 250GTO ساخته شده ازمیان حدودا ٣٦ 250GTO است و نمونه ی اولی كه قدرت خود را در پیست ثابت كرد.نه تنها نمونه قبلی بلكه این خودرو نیز سابقه ی درخشانی در تاریخ دارد. رقابت در ٢٧ مسابقه و به دست آوردن ١٧ پودیوم ، از جمله دو مسابقه در sebring و ١٦ رقابت در لمانز از جمله افتخارات این خودرو است.

قبل از اینكه این مدل به NART (North American Racing Team ) تحویل داده شود ، این خودرو به عنوان نمونه ای برای اهداف توسعه ای استفاده می شده است.برای اطلاعات بیشتر درباره ی سوابق درخشان این خودرو در مسابقات می توانید به سایت Talcrest.com مراجعه كنید. این خودرو در لیست خودرو های برای فروش قرار دارد.متاسفانه قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است، اما طبق گزارش دیلی تلگراف جان كالینز( مردی كه در لیست مشتری های خاصی فراری قرار دارد) این خودرو را با قیمتی بیشتر از ٤٥ میلیون یورو( ٥٦میلیون دلار) به فروش می رساند.

آقای كالینز می گوید:” در حال حاضر این خودرو یك پیشنهاد برای خرید دارد ، و من می دانم كه این خودرو مورد استقبال قرار خواهد گرفت. این مدل در تور سالگرد ٧٠ سالگی فراری در سال آینده فروخته می شود. پس از انتخابات آمریكا، مردم در حال پیدا كردن راه هایی برای سرمایه گذاری با دارایی های خود هستند و این خودرو یقیناً بهتر از یك نقاشی روی دیوار است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا