اسلایدردسته‌بندی نشدهکلاسیک

النور هرگز نمی میرد

شرکتی خصوصی تحت عنوان Equus Automotive ، دست به تولید دوباره مدل معروف ماستنگ النور زده است.

خودرویی که یکی از مهمترین مدل های تاریخ صنعت خودروسازی آمریکا به حساب می آید، اینبار با ظاهری بسیار نزدیک به گذشته اما طراحی متحول شده اجزای فنی راهی گاراژ علاقه مندان خواهد شد.پیشرانه 6.2 لیتری و مجهز به سوپرچارجر از شورولت ZR1 به عاریت گرفته شده و قادر به تولید 640 اسب بخار قدرت و 819 نیوتن متر گشتاور است، با چنین مشخصاتی و به لطف بهره گیری از یک گیربکس دوبل کلاچ، شتاب گیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف مدت 3.4 ثانیه ممکن می شود و حداکثر سرعت نیز به 320 کیلومتر بر ساعت می رسد.

138

برای کنترل این قدرت مهیب، ترمزهای مخصوص برمبو از جنس سرامیک – کربن و سامانه تعلیق ویژه الکترومغناطیسی با عملکرد قابل تنظیم به کار گرفته شده اند، در فضای درون کابین نیز ترکیبی از طراحی کلاسیک با چرم بسیار با کیفیت و تازه ترین تجهیزات رفاهی نظیر GPS و کروز کنترل دیده می شود.

گفتنی است که قیمت پایه این خودرو منحصر به فرد از 250 هزار دلار آمریکا شروع می شود و بسته به تجهیزات سفارشی خریدار تا مرز 300 هزار دلار نیز افزایش می یابد.

2 دیدگاه

  1. با درود وسپاس از جناب مهندس سپهر زنگنه سپاس از مطلب عالی شما ایا کمپانی های که بخش کلاسیک دارند مانند مرسدس . بی ام و . بنتلی . جنرال موتوز . فورد بصورت سفارشی قبول ساخت مجدد مدلهای کلاسیک خود را می کنند

    باسپاس مجدد از مطلب عالی شما وپاسخ شما

    دوستدار شما اما کیت رویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا