اخباراخبار داخلی

تست عمومی MVM X33 S در پیست آزادی ادامه دارد

مدیران خودرو به عنوان نماینده خودروهای چری و عرضه کننده محصولات ام وی ام در کشورمان به برنامه های جالب خود برای معرفی محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت در تازه ترین اقدام برای عرضه سری سوم X33 که با پسوند S عرضه می شود، برنامه تست درایو این خودروها را در پیست آزادی تهران ترتیب داده است.

مسلما به وجود آوردن امکان تست و بررسی خودروها پیش از خرید، یکی از مهمترین و موثر ترین اقداماتی است که هر شرکت خودروسازی می تواند به مشتریان خود عرضه کند و این روزها مدیران خودرو در این زمینه از رقیبان خود پیشی گرفته است.این اقدام با توجه به بی توجهی فراگیر خودروسازانی چون سایپا و ایران خودرو به خواسته مشتریان می تواند نشان دهنده رویکرد متفاوت مدیران شرکت های ام وی ام و چری در راستای تعامل و خدمات دهی به مشتریان باشد، رویکردی که در سال های گذشته باعث جلب اعتماد مشتریان ایرانی به خودروهای چینی و تغییر نگاه به کیفیت و قابلیت اطمینان این خودروها شده است.

به هر روی شکی نیست که MVM X33 جدید نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است و نظرات قالبا مثبت مشتریان از عملکرد خودرو بر روی پیست و کاهش صدای نفوذی به کابین نسبت به نسل های پیشین نیز شاهی بر این مدعاست.
قیمت گذاری رقابتی این مدل در قیاس با رقبا در کنار فضای جذاب کابین و هندلینگ و ترمز های خوب از جمله دیگر نقطه نظرات مثبت خریداران پس از تجربه رانندگی در پیست بود اما در مقابل نیز برخی دیگر از مشتریان نیاز به قدرت بیشتر برای بهبود عملکرد فنی را از جمله کاستی های X33 می دانستند هرچند باید اذعان کرد که برنامه ریزی مجدد واحد های کنترل الکترونیکی موتور و گیربکس باعث بهبود شتاب گیری X33 جدید در مقایسه با نسل قبلی شده است و برخلاف رویه معمول گیربکس های CVT نیز تاخیر زیادی در لحظه آغاز حرکت دیده نمی شود.

در واقع براساس اطلاعات رسمی شرکت، شتاب گیری صفر تا صد نسل تازه ام وی ام ایکس 33 نسبت به نسخه قبلی در حدود 1.5 ثانیه بهبود یافته است و از حدود 14.5 ثانیه به حدود 13 ثانیه (در شرایط استاندارد) کاهش یافته است.

گفتنی است که برنامه تست درایو MVM X33 جدید در هفته های آتی نیز در پیست آزادی تهران ادامه خواهد داشت که علاقه مندان پیش از این با ثبت نام آنلاین و هماهنگی با نمایندگان منتخب اقدام به تست خودرو  خواهند نمود.

 

1 دیدگاه

  1. سلام دوستان لطفا خوب راهنماییم کنید درمورد ماشینmvm x33sاسپروت خواهشن راهنمایی کنید ممنون میشم خدایی خیلی تو شک و تردید افتادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا