اطلاعات محصولات آینده پورشه لو رفت

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲

اطلاعات محصولات آینده پورشه لو رفت

وب سایت Jalopnik توانسته است چندین عکس از سخرانی یکی از فروشندگان پورشه تهیه کند. هرچند که این تصاوری واضح نیستند ولی جزئیات زیادی از Macan، 911 Tagra، Boxsterو کیمن GTS را نشان میدهند.

154

اول و مهمتر از همه Macan در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی خواهد شد. موتور Macan S، V6 سه لیتری خواهد بود و Macan Turbo با موتور 3.6 لیتری V6 عرضه خواهد شد. بنا به گزارشات مدل S با قیمتی حدود 52 هزار دلار و مدل توربو به قیمت 75 هزار دلار به فروش میرسد.

پورشه 911 تارگا نیز در نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی با سقف اتوماتیک معرفی خواهد شد. اینکه چطور سقف کار میکند مشخص نیست ولی به نظر میرسد در عقب خودرو جمع خواهد شد. قیمت این خودرو بین 100 تا 120 هزار دلار خواهد بود.

در نهایت پورشه Boxster و کیمن GTS در نمایشگاه اتوموبیل پکن با قیمت 75 هزار دلار معرفی خواهد شد. این مدل با سپرهای تغییر یافته و رینگ های 20 اینچی عرضه میشود و انتظار میرود دارای فرمان اسپرت، تودوزی چرم و موتوری تقویت شده با 15 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به مدل S باشد.

نکته عجیب در مورد پورشه Macan، طراحی ظاهری نه چندان زیبای این خودرو به خصوص در نمای عقب است که به نظر نمی رسد بتواند طرفداران دو آتیشه مرسدس بنز GLK و ب ام و X3 را به سوی خود جلب کند.این درحالیست که رقابت Macan در بازار فروش، محدود به این دو خودرو نمی شود و در کلاس SUV های سایز کوچک ، طیف بسیار گسترده ای از خودروسازان اروپایی و ژاپنی فعال هستند.


بدون دیدگاه