بشقاب پرنده شناور از سال 2018 بر روی آب!

سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵

بشقاب پرنده شناور از سال 2018 بر روی آب!

با ساخت اشیا شناور ناشناخته توسط کمپانی ] قایق سازی ایتالیایی جت کپسول، تماشای بشقاب پرنده به یک امر عادی بدل خواهد شد. با انتشار مفهوم خانه شبکه ای شناور در اوایل امسال، این کمپانی با نسخه ارتقا یافته و پیشرفته تری برگشته است و تصمیم دارد با جذب مشتری به ساخت آن مبادرت ورزد.

 

 

مانند مدلهای نمونه های قدیمی، UFO 2.0 نیز اساسا یکخانه قایقی شبیه بشقاب پرنده می باشد که از الیاف کربن و فایبرگلاس ساخته شده است. این خانه قایقی با اتاق خوابی که در زیر آب قرار دارد به شما اجازه می دهد که در کنار ماهیها بخوابید.

این نسخه بزرگتر است و بهتر ساخته شده است. در حالیکه اولین مدل 12.5 متر قطر داشت، مدل جدید قطرش 20 متر می باشد.

 

این قایق خانه ای سه طبقه دارد. طبقه اول شامل آشپزخانه و سرویس است در حالیکه بالای راه پله یک جکوزی قرار دارد، یک میز مطالعه، محل نشستن و اتاق کنترل. طبقه زیر آب شامل یک اتاق خواب بزرگ و سرویس به عنوان استاندارد می باشد. اما مدلهای مختلف تا 4 اتاق خواب نیز وجود دارند. دیوارهای شیشه ای بسیار تحسین برانگیز به شما اجازه می دهد که زندگی دریایی محلی را مشاهده کنید.

UFO 2.0 رویایی شرکت جت کپسول با داشتن یک موتور دوقلو قادر به تولید سرعت 16 کیلومتر در ساعت است. خانه قایقی، نیروی الکتریسیته مورد نیازش را از ترکیب پنلهای خورشیدی، نیروی باد و بنا به ادعای کارخانه از توربینهای آبی تامین می کند. این منابع انرژی به آرایه ای با 16 باتری متصل شده است.

علاوه بر هتلها و خانه لوکس، کمپانی اظهار داشته است که این قایق می تواند به عنوان باشگاه ورزشی یا رستوران شناور استفاده شود.


بدون دیدگاه