اخباراخبار داخلی

مخلوط كردن بنزين با آب يا هوا امكان‌پذير نيست

به گزارش خبرنگار صنعت نويس، بيژن حاج محمدرضا با اشاره به اين كه در ابتدا باید این را بگویم که نازل های جایگاه ها به هیچ عنوان قابل دست کاری برای زیاد نشان دادن مصرف بنزین نیستند. گفت: حتی ممکن است مثلا به شما عدد 20 را نشان دهد ولی در عمل شما 22 لیتر در باک ذخیره کرده باشید ولی رقم ذخیره در باک هیچ گاه زیر 20 لیتر نیست. خلافی که در اینجا ممکن است از طرف اپراتور سر زند این است که به عنوان مثال موتوری قبل از شما سوخت گیری کرده باشد یا ظرفی قبل از سوخت گیری شما پر شده باشد و شما از ادامه مصرف آن بخواهید بنزین بزنید.
وي در پاسخ به اين كه داستان پمپاژ هوا در مخزن چیست؟ تاكيد كرد: تضاد دو هوا در مخزن ایجاد انفجار می کند و طی 24 ساعت بخارات مخزن در حال خارج شدن است که این بخارات عامل انفجاری نشوند.
حاج محمدرضا در خصوص ابهام مخلوط كردن آب  در بنزین هم اين طور گفت كه این دیگر اصلا امکان پذیر نیست. آب سنگین تر از بنزین است و ته مخزن ته نشین می شود و اصلا جایگاه دار با این کار بخشی از حجم ذخیره سازی خود را از دست می دهد و در عمل شدنی نیست.

7 دیدگاه

  1. عجيبه اين حرف ها
    بارها شده توي دو تا جايگاه متفاوت بنزين زدم و ديدم مصرف ماشين تغيير كرده
    و از اين بدتر و بديهي تو حالتي ه كه به ماشيني ه كه باكش ٤٥ ليتر جا ميگيره و هنوز هم چراغ بنزينش روشن نشده،دقيقا ٤٨/٩ ليتر بنزين زدم.

    نميدونم جز خطاي نازل،يا دستكاري،چه چيزي ميتونه اين مساله رو توجيه كنه !!!

  2. پس چجوریه که من بعضی وقتا ماشینم با ۴۰ تا پر میشه بعضی وقتا با ۴۸ تا ؟
    (در هر دو صورت باک خالی خالیه) و قبلش ۳ لیتر بنزین توش ریخته شده

  3. اینکه اب قاطی باشه یا هوا که امکان پذیر نیست
    اما اینکه میاد میگه شما شاید ۲۲ لیتر بزنید اما ۲۰ لیتر نشون بده کاملا برعکسه، خودم به شخصه تو ظرف یک و نیم لیتری اب معدنی ۲.۵ لیتر بنزین جا کردم، مگه میشه؟ مگه داریم؟
    یه بارم تو ظرف ۲۰ لیتری که میخواستمط بنزین ببرم سر باغ ۲۵ لیتر بنزین زدم
    یادمه یه باری توی اخبار ۲۰:۳۰ هم همین کار رو کرده بود نشون تاد خیلی از جایگاه ها بنزین کمتری میدن اما شماره انداز بیشتر نشون میده

  4. خنده داره، اگر دستگاه دقیق نیست و ممکنه به جای 20 لیتر22 لیتر بده چطور نمی تونه برعکس باشه و به جای22 لیتر20 بده!!!!!

  5. خنده داره، اگر دستگاه دقیق نیست و ممکنه به جای 20 لیتر22 لیتر بده چطور نمی تونه برعکس باشه و به جای22 لیتر20 بده!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا