اخباراخبار داخلی

قرارداد پژویی ها با قطعه ساز بزرگ ایران/دود از کنده بلند شد

پژو در حالی اواخر امسال با عرضه اولین محصول جدید خود به بازار کشور، حضور دوباره اش را در ایران جشن خواهد گرفت که برای داخلی سازی برخی قطعات با قطعه سازان ایرانی به توافق رسیده و در یک مورد نیز به زودی قرارداد امضا خواهد کرد.
بازار کشور، حضور دوباره اش را در ایران جشن خواهد گرفت که برای داخلی سازی برخی قطعات با قطعه سازان ایرانی به توافق رسیده و در یک مورد نیز به زودی قرارداد امضا خواهد کرد.
اگرچه اولین محصول پژو در ایران با نام 2008 با داخلی سازی بسیار پایینی به تولید خواهد رسید، با این حال برخی قطعه سازان در حال مذاکره برای ساخت داخل قطعات مربوطه طی سال های آینده هستند.
در این بین، یکی از قطعه سازان بزرگ و مشهور داخلی به زودی قرارداد خود را با پژویی ها (قطعه سازان پژو) برای ساخت داخل محصولات جدید این خودروساز فرانسوی در ایران، امضا خواهد کرد.
طبق این قرارداد که احتمالا امروز یا فردا در پاریس امضا خواهد شد، تولید اگزوزهای محصولات جدید پژو در ایران شامل 2008،208 و301، به یکی از دو قطعه ساز بزرگ ایران واگذار می شود.
هنوز مشخص نیست این قرارداد، مدل های سیتروئن را نیز که قرار است در آینده در ایران به تولید برسند، در بر خواهد گرفت یا فقط مختص مدل های پژو است.

منبع: صنعت نویس

6 دیدگاه

  1. اگزووووووووز؟؟؟؟؟
    یه جوری گفتن دود از کنده گفتم مثلا انژکتوی ، شاتونی * میلنگی چیزی تولید میشه

  2. 2008 خودروی خوبیه کاش 3008 و 308 بخصوص تولید میشد که واقعا 308 و 3008 خودروهای بسیار با کیفیت زیبا و محبوبی هستند و بازار بسیاری از چینی ها را تحت الشعاع قرار میدن چون بهر حال خودروی اروپایی فرسنگ ها با خودروی چینی ولو با آپشن بیشتر و موتور 500 اسبی به روی کاغذ تفاوت دارد که من بعنوان خریدار ترجیح میدم برند معتبری مثل پژو را انتخاب کنم تا یک نوظهور چینی در حال تست

  3. همچین گفتین دود از کنده بلند میشه من گفتم الان 90 درصد قطعه هاشو ایران میخواد تولیدکنه البته همون بهتر که ایران فقط اگزوز ماشین جدید پژو رو تولیدمیکنه وگرنه مثل بقیه محصولات ایران خودرو که قطعه هاشو کروز تولید میکنه از بزم ورود از کارخانه همش تو نمایندگی ها بودیم.????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا