اخباراخبار داخلی

چرا پژو 207 تولید نمی شود؟

بنابر آمار اعلامی وزارت صنعت،معدن و تجارت از وضع تولید خودروهای داخلی طی 8 ماه امسال، پژو 207 آی جایی در بین خودروهای تولیدی نداشته است.
این در شرایطی است که در طرح فروش چند ماه پیش ایران خودرو، پژو 207 آی با موعد تحویل آذر ماه پیش فروش شده است.
با توجه به آنکه نام پژو 207 در بین خودروهای تولیدی کشور در هشت ماه امسال به چشم نمی آید، مشخص نیست آیا ایران خودرو می تواند در آذر ماه تحویل این محصول را آغاز کند یا خیر.
این خودرو که به عقیده برخی کارشناسان، مدل پلاس پژو 206 به شمار رفته و با 207 واقعی تفاوت دارد، در دو مدل دنده‌ای و اتومات به تولید می‌رسید، اما پس از رفتن پژو از ایران، ایران خودرویی‌ها نتوانستند تولید آن را ادامه بدهند.
حالا با توجه به آغاز شراکت احتمالی ایران خودرو و پژو در آینده نزدیک، آبی‌های جاده مخصوص از چند ماه پیش دست به کار شده و نام 207 را در لیست محصولات پیش فروشی خود گنجانده‌اند/صنعت نویس

4 دیدگاه

  1. سلام . شما چرا؟
    تولید شده دیروز اولین سری هم تحویل داده شد- تو بازار هم بین 46 تا 50 برای فروش گذاشتن – یعنی تفاوت 5 تا 9 میلیونی با کارخانه 🙁

  2. چرا تیتر الکی میزنید کلیک خورتون بالا بره؟ الان شما به چرایی تولید نشدن این محصول واقعا پاسخ دادید؟ بجای متوصل شدن به این ترفند های به دور از اخلاق حرفه های روزنامه نگاری و توهین به شعور خوانندگان، تلاش کنید با بالا بردن سطح مطالب خوانندگان خود را بیشتر نمایید.

  3. متاسفانه خودروسازهای ایران یاد گرفتن، برای هر خودروی جدیدالورودی همین برنامه رو پیاده میکنن که سود خوبی ببرن، از ساندرو، استپ وی، دانگ فنگ کراس گرفته تا همین ۲۰۷ جدید، یواشکی خودرو ها رو کارتکسی میدن بازار و اختلاف قیمت زیاد ایجاد میکنن که سود خوبی ببرن، در حالی که پول مشتریها رو یک ساله گرفتن و ماشین رو تحویل نمیدن، اصله مشتری مداریه! بعد آدم یه نگاه به طرح های فروش خودرو تو کشور های خارجی میندازه!!؟ فقط حسرت میشه خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا