اخباراخبار خارجی

WM MOTORS: عکسهای کپی از میتسوبیشی را تکذیب کرد

مدتی بعد از انتشار تصاویر متعددی از خودروی برقی WM motor چین، گفته شده که این تصاویر فتوشاپی هستند و نمای واقعی خودرو را نشان نمی‌دهند.

طبق نظرات کسانی که جزییات این خودروها را با دقت بررسی کرده اند، تصاویر این برند ترکیبی از مدل‌هایی چون Opel Zafira و پژو 508RXH می‌باشد.

اما شرکت WM MOTORS آن را به شدت تکذیب می کند و   در بیانیه‌ای که توسط وکیلان شرکت WM Motor منتشر شده، آمده است:

«شرکت ما انتشار این تصاویر را رد می‌کند. به عنوان یک شرکتی که در ارائه خودروهای برقی ابتکار زیادی به خرج داده ایم، همواره به حفظ حریم محرمانه‌ی خود توجه داشته‌ایم. ترتیب بسیاری از قرارداد ها با شرکای خود را نیز داده‌ایم. اولین خودروی برقی ما سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود،در حال حاضر مرحله‌ی  تست آن در منطقه‌ی Oujiangkou، شهر Webzhou استان ژجیانگ چین آغاز شده است. ما خوشحالیم که به صورت مستقل این مدل را طراحی کرده‌ایم، و شرکت ما از نظر نواوری در محصولات خود همواره مورد توجه بوده است.

هرگونه تصاویری که اخیرا در مورد محصولات ما ارایه شده تقلبی هستند. شرکت ما کوچک‌ترین کوتاهی در زمینه‌ی اقدام قانونی و شکایت از انتشار این تصاویر فتوشاپی نخواهد کرد. زیرا این گزارش‌ها و تصاویر ممکن است به اعتبار WM Motor آسیب بزند.

بنابرین از همه می‌خواهیم تنها اخباری را که در صفحه اصلی رسمی ما http://www.wm-motor.com منتشر می‌شود باور کنید. ما صمیمانه از توجه شما تشکر می کنیم. ”

با ما در پست‌های بعدی همراه باشید تا از هرگونه اخبار جدید پیرامون این خودروی برقی مطلع شوید.

 

1 دیدگاه

  1. عجب رویی هم دارن مثل اینکه کلا حیا گذاشتت کنار این برادران چینی تماما کپی وقیحانه و بعد منکر شدن@@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا