اخباراخبار خارجی

ساخت سومين كارخانه ى هوندا در چين

با توجه به افزايش روز افزون تقاضای وسايل نقليه در چين، هوندا به همراه شركاى محلى از دانگ فنگ يك خط توليد جديد در چين راه اندازى خواهد كرد.

اين مركز در مكانى به مساحت ١/٢ ميليون متر مربع كه در فاصله ى تقريباً ٨ كيلومترى (٥مايلى) جنوب شرقى اولين كارخانه ى هوندا در منطقه ىWuhan Economic & Technological Development District ساخته خواهد شد. با توجه با تزريق ٣ بيليون يوان (٤٣٥ ميليون دلار)، اين مركز ظرفيت توليد سالانه ى ١٢٠٠٠٠ دستگاه خودرو را خواهد داشت و در سال ٢٠١٩ قابل استفاده خواهد بود.

هوندا هنوز اعلام نكرده است چه خودروهايى قرار است در اين كارخانه توليد شود، اما اعلام شده است كه اين كارخانه با هدف كلى مكانى براى توليد وسايل نقليه ى برقى ساخته خواهد شد و انتظار مى رود كه در چند سال آينده تقاضا براى وسايل نقليه ى برقى در چين افزايش يابد. اين كارخانه به همراه آخرين كارخانه ى هوندا در چين روى هم گنجايش توليد سالانه ى ٦٠٠٠٠٠ دستگاه خودرو را دارند.

Takahiro Hachigo مدير ارشد اجراى و نماينده مدير عامل شركت هوندا موتور اعلام كرد:” فروش هوندا در چين بسيار خوب و رو به رشد است و انتظار مى رود كه فروش سالانه ى سال ٢٠١٦ به ١/٢ ميليون دستگاه برسد. بازار خودروى چين پتانسيل كافى براى توسعه و پيشرفت را دارد. به منظور پاسخگويى به اين تقاضا، هوندا محصولات جذاب خود كه به آخرين تكنولوژى روز مجهز هستند را به بازار چين پيش از بازارهاى ديگر جهان معرفى خواهد كرد و خوشحالى را براى مشتريانمان اينجا در چين به ارمغان خواهيم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا