اخبارفناوری و تکنولوژی

نيسان و چالش رانندگى با دوربين هاى هوشمند AVM

به نظر مى رسد كه راندن يك خودرو بدون داشتن هيچ نماى از پنجره ها، آخرين اولويت بخش بازاريابى خودروسازان باشد.

آلفارومئو قبلاً اين كار را انجام داده است و با مدل Giulia در پيست سيلورستون اين كار را انجام داد و ركورد جديدى ثبت كرد. سئات با مدل Ateca مردم را دعوت به دور زدن با اين خودرو مى كند كه منحصراً با دوربين هاش كنترل مى شود. اخيراً نيسان نيز به جمع اين سازندگان اضافه شده است.

Paul Swift كه يك بدلكار است، موظف شد تا J-tune را در حالتى كه تمام پنجره هايش پوشيده شده است و فقط با استفاده از ٤ دوربين در خارج اين خودرو به نام سيستم (Around View Monitor (AVM هدايت كند.

اين بدلكار اظهار كرد:” داشتن نماى ٣٦٠ درجه بر روى صفحه نمايش داشبورد (داشتن نماى پنجره ى عقب بر روى صفحه ى نمايش به جاى ديدن آن در پشت شانه هايم) درابتدا عجيب به نظر مى رسيد. دوربين هاى AVM نماى كاملى از جاده را در اختيار من قرار دادند و من مطمئن بودم كه در مسير درست هستم. ” او افزود:” من به رانندگان توصيه نمى كنم كه براى پارك كردن فقط از دوربين هاى AVM استفاده كنند، مانند كارى كه من انجام دادم. اما من مطمئنم استفاده از تكنولوژى AVM در بعضى موقعيت هاى رانندگى روزمره مى تواند براى مشتريان نيسان بسيار سودمند باشد.”

اين چالش نيسان حدود يك سال پس از چالش قبلى آنها در فستيوال سرعت گودوود در سال ٢٠١٥ انجام شد. در چالش قبلى آنها تلاش كردند تا با يك نيسان جك ركورد پيمايش يك مايل بر روى دو چرخ را بشكنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا