قیمت جهانی آلفارومئو جولیتا مشخص شد

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵

قیمت جهانی آلفارومئو جولیتا مشخص شد

شرکت ایتالیایی آلفارومئو به تازگی قیمت خودرو سدان اسپرت جیولیا 2017 را مشخص کرد و امیدوار است که بتواند در ایالات متحده فروش موفقی داشته باشد.

با وجود آن که 4C در ایالات متحده به فروش رسید اما نتوانست فروش موفقیت آمیزی را برای شرکت ایتالیایی به دنبال داشته باشد. آلفارومئو برای مدل پایه جیولیا 2017 قیمت 38 هزار دلاری در نظر گرفته که می تواند برای خودروهای مرسدس بنز و بی ام و نوعی رقیب محسوب شود.

مدل با کارایی بالایی چون Quadrifoglio این خودرو بیش از 72 هزار دلاری خواهد بود. آلفارومئو وعده داده که توزیع وزن جیولیا 50:50 است و موجب می شود تا آیرودینامیک بالایی داشته و با عملکرد بهتری در خیابان حرکت کند.

پیشرانه قدرتمند جیولیا در کنار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک یا غیراتوماتیک با شیفتر قرار می گیرد. مدل پایه به پیشرانه 2.0 لیتری چهار توربو 280 اسب بخاری مجهز شده که 0 تا 100 را طی 5.1 ثانیه سپری می کند. اما مدل Quadrifoglio یا همان عملکرد بالا جیولیا از پیشرانه شش سیلندر 2.9 لیتری توربو دوقلو با خروجی 505 اسب بخاری بهره می برد که با مدت زمانی کمتر از 4 ثانیه به 100 کیلومتر خواهد رسید.

مدل Ti جیولیا قرار است در ماه ژانویه با قیمت 39 هزار دلار در ایالات متحده به فروش برسد اما مدل Quadrifoglio همین ماه عرضه می شود.


بدون دیدگاه