بوگاتی به دلیل استقبال از شیرون تصمیم به افزایش تولید آن گرفت

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

بوگاتی به دلیل استقبال از شیرون تصمیم به افزایش تولید آن گرفت

شرکت بوگاتی انتظار نداشت تقاضا برای خرید شیرون بالا باشد و حال با نتایج متفاوتی رو به رو شد. Wolfgang Durheimer مدیرعامل کمپانی در گفتگو با GT Spirit بیان داشت که قصد دارند با افزایش تولید 220 دستگاهی این مدل، فروش را به 500 دستگاه برسانند.

البته فروش پیش از تست درایو شیرون انجام می گیرد و کمپانی نمی خواهد مشتریان پیش از تست به خرید خودرو بپردازند. او بیان داشت:

“ما مطمئن هستیم که مشتریان برای داشتن خیالی آسوده از خرید خود می خواهند تستی با شیرون داشته باشند از این رو چنین تصمیمی گرفته شد.”

البته این موضوع برای بیشتر شرکت های تولیدکننده خودرو وجود دارد. بوگاتی در نظر داشته تا هر سال 65 دستگاه خودرو تولید کند و این موضوع به دلیل فرآیند دستی بود مونتاژ شیرون و دیگر خودروهای کمپانی است.

Durheimer افزود کارکنان شرکت سرعت مونتاژ خود را افزایش دادند تا سریعتر مشتریان محصول خود را دریافت کنند. 500 خودرو شیرون تا نیمه نخست سال 2017 به مشتریان تحویل داده می شود. کسانی که سریعتر از دیگر مشتریان تقاضا خرید داشتند، زودتر به دریافت اتومبیل خود می پردازند.

یکی از مشتریان شیرون گفته می شود از نزدیکان حاکمان آل سعود عربستان است و هم اکنون نیز خودرو خود را دریافت کرده است. شرکت بوگاتی نسخه پیش تولید شیرون را در نمایشگاه ژنو 2016 رونمایی کرده است.


بدون دیدگاه