افزایش توان رنو در تولید خودروهای برقی

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

افزایش توان رنو در تولید خودروهای برقی

شرکت خودروسازی  رنو یکی از اولین تولیدکنندگان اصلی در زمینه خودروهای الکتریکی است که دو خودروی Twizy و Zoe را قبل از اینکه خیلی از برندهای دیگر حاضر به اقرار شوند که انقلابی در صنعت باتری سازی در حال رخ دادن است، به بازار ارائه داد.

امروزه شرکت­هایی مانند مرسدس بنز و فولکس واگن ورود خود را به جمع تولید کنندگان اصلی خودروهای الکتریکی اعلام کردند، این درحالیست که شرکت رنو در حال ارتقا بخشیدن محدوده­ی حرکت خودروهای الکتریکی با بکار بردن باتری­های بزرگتر است.

 

 رنو در ابتدا با معرفی Zoe در نمایشگاه خودروهای پاریس در سال 2012 شروع کرد و الان با توسعه و گسترش این صنعت کانگوو Z.E را معرفی کرده است.

این افزایش برد مسافت طی شده با یک بار شارژ کامل خودرو، از ادغام موتور و باتری جدید سرچشمه میگیرد و بگونه­ای طراحی شده است که باعث افزایش بیش از 50 درصدی برد آن در شرایط عادی رانندگی شده است.

 

اکنون کانگوو Z.E با رعایت قوانین موجود در کشورهای اروپایی مبنی بر کنترل خودروها از نظر تولید گازهای گلخانه­ای می­تواند 270 کیلومتر را بپیماید، یعنی 100 کیلومتر بیشتر از قبل. براساس گفته­های رنو، در واقعیت، محدوده برد 200 کیلومتر برای اغلب افرادی که در رفت و آمد هستند تا کارهای روزانه­ی خود را انجام دهند، بیش از حدِ نیاز هم هست و می­توانند بدون هیچ مشکلی به کارهایشان برسند.


بدون دیدگاه