شاسی بلندهای جدید شورولت و جی ام سی

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

شاسی بلندهای جدید شورولت و جی ام سی

1

اس یو وی های فول سایز شوروت و جی ام سی که برای سال 2015 مجددا طراحی شده اند دیروز اولین بار در معرض نمایش گذاشته شدند و در ماه اکتبر قرار است از کادیلاک اسکالاد رونمایی شود. عکس جاسوسی از نمونه پروتو تایپ نشان می دهد که داخل جدید ترین اس یو وی لوکس کادیلاک کاملا عوض شده است.

تعجبی ندارد که سیستم اینترفیس CUE کادیلاک به همراه یک صفحه نمایش لمسی به رنگ مشکی براق واقع در بالای کنسول که تقلیدی از چیدمان ادوات در بقیه محصولات کادیلاک است ویژگی اصلی کنسول وسط از نو طراحی شده است. اسکالاد 2015 آخرین کادیلاکی است که از اینترفیس CUE برخوردار می شود. در بعضی مدلهای کادیلاک مانند ATS مشکلاتی در دکمه های لمسی آنها وجود داشت اما کادیلاک پیوسته در حال ارتقای این سیستم به منظور عملکرد بهتر آن است. طراحی جدید داخل اسکالاد همچنین شامل یک صفحه نمایش تمام LED مانند کادیلاک XTS با تنظیمات متعدد و نمایشگر اطلاعات است.

از نمای بیرون آخرین عکسهای جاسوسی جلو پنجره اسکالاد 2015 را نشان می دهد که احتمالا ورژن جدید لوگوی کادیلاک را نمایش می دهد. چراغهای LED زیر لامپهای جلو که حالت عمودی دارند قرار گرفته اند که نمای جلو را شیکتر جلوه دهند. نمای کلی اسکالاد بسیار شبیه نمونه های جدید شورولت سابربن و جی ام سی یوکان ایکس ال با خطوط ساده و چهار گوش است. عکسها نشان می دهد که مدل پروتوتایپ با فاصله زیاد بین دو محور ظاهرا از چراغهای عقب با طرحی کشیده استفاده خواهد کرد که در راستای ستونهای D خودرو امتداد می یابند. اگر این طرح به مرحله تولید برسد نمای عقب کادیلاک اسکالاد 2015 طرحی جالب به خود می گیرد که شبیه کادیلاک CTS Sport Wagon پیشین است.

2

3

کادیلاک اسکالاد همچنان با فاصله دو محور استاندارد و مدلهای ESV که فاصله دو محورشان درازتر است عرضه خواهد شد ولی مدل جدید وانت کادیلاک اسکالاد EXT که بر پایه شورولت آوالانچ است عرضه نخواهد شد. گزارشات حاکی از آن است که در هفتم ماه اکتبر اسکالاد 2015 به صورت رسمی در معرض نمایش گذاشته خواهد شد و یکی از نمایندگان کادیلاک قبلا گفته است که اس یو وی لوکس جدید تا بهار سال 2014 وارد بازار خواهد شد.


بدون دیدگاه