کم فروشی بنزین توسط متصدیان جایگاه های سوخت

سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ | 2 نظر

کم فروشی بنزین توسط متصدیان جایگاه های سوخت

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص نظارت بر جایگاه های سوخت گفت: خوشبختانه جایگاه های سوخت در حال حاضر از کیفیت نظارتی مطلوبی برخوردارند و تلمبه های سوخت توسط دوربین ها تحت کنترل قرار دارند.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: هیچکدام از تلمبه های سوخت امکان دستکاری ندارند و به طور کامل تحت نظارت قرار دارند لذا متصدیان جایگاه ها نمی توانند نسبت به ورود هوا به تلمبه و پمپ سوخت اقدام نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچگونه کم فروشی سوخت در جایگاه ها از سوی مدیریت آن صورت نمی گیرد ولی متاسفانه برخی از متصدیان اقدام به اعمال تخلفاتی همچون عدم خاموش کردن دستگاه پس از انجام سوخت گیری و احتساب هزینه آن برای مصرف کننده بعدی می کنند و با این عمل میزان سوخت ورودی به باک خودرو کمتر از هزینه پرداختی شخص خواهد بود و مصرف کننده پس از طی چند دقیقه متوجه کم فروشی سوخت می شود.

وی اظهار داشت: اتحادیه جایگاه داران سوخت با اعمال نظارت بر روند سوخت گیری و فعالیت جایگاه ها و تغییرات شیفتی متصدیان در تلاش برای جلوگیری از بروز اینگونه تخلفات است.

حاج محمدرضا با بیان اینکه اتحادیه جایگاه داران سوخت به شدت این مسئله را پیگیری می کند، اذعان داشت: از مصرف کنندگان خواستاریم در صورت مشاهده چنین تخلفاتی از سوی متصدیان نسبت به اعلام اعتراض به مدیریت جایگاه اقدام نمایند تا با متخلف برخوردی جدی شود البته در صورتی که متصدی در روز بیش از 3 تخلف همراه با اعتراض مصرف کننده داشته باشد از ادامه فعالیت در جایگاه معاف خواهد شد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به راه برخورد با اینگونه تخلفات در جایگاه های سوخت خاطرنشان کرد: جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی در جایگاه های سوخت از طریق ارتقای سطح گزینش متصدیان با هماهنگی شرکت ملی نفت و پیشگیری از فعالیت این افراد در جایگاه ها محقق می شود./خبر خودرو


2 دیدگاه

  1. daniel | دی 8, 1395 | لینک نظر

    از مصرف کنندگان خواستاریم در صورت مشاهده چنین تخلفاتی از سوی متصدیان نسبت به اعلام اعتراض به مدیریت جایگاه اقدام نمایند تا با متخلف برخوردی جدی شود.
    اگر برخورد (جدی) نکرد کجا اعلام کنیم؟ شماره تماس یا ادرس؟

  2. علی | دی 7, 1395 | لینک نظر

    فکر کرده ما از پشت کوه تشریف اوردیم دوربینا رو چه فردی کنترل میکنه؟چطور روش میشه بیاد همچین حرفی رو بزنه تا بحال چند گزارش کم فروشی از صدا و سیما پخش شده