اخباراخبار داخلی

آیا مردم آماده پذیرش تکنولوژی خودران هستند؟

می دانیم که تکنولوژی خودروهای خودران در راه است اما برخلاف اعمال قوانین و محدودیت های زمانی راه دست یابی به آن هنوز در ابهام قرار دارد و نتایج نهایی آن اطمینان بخش نیستند.

جای تعجب نیست که خریداران خودرویی در این زمینه سردرگم شده باشند.

اخیرا به منظور ارزیابی میزان سردرگمی افراد و بررسی عمیق تر انتظارات مشتریان و فرصت های خودروسازان، یک تحقیق در این زمینه انجام شده است. این تحقیق که توسط تام سیمپسون مدیریت شده از بیش از 2500 نفر نظرسنجی کرده که اخیرا خودرویی خریده اند، در مورد خرید خودرو فکر می کنند و یا خود را طرفدار خودرویی می دانند.

سیمپسون گفت: “نتایج این تحقیق با عباراتی ساده قابل بیان هستند. عمدتا و در حال حاضر سردرگمی بر مردم غالب است. ایده ها در این مورد چند قطبی شده است. اکثر مردم معتقدند خودروهای خودران ایمن تر بوده و زندگی را آسان تر می کنند اما از عملکرد صحیح این تکنولوژی مطمئن نیستند. افرادی با سن بیش تر، در این مورد جدی تر هستند و البته همان کسانی هستند که خرید این خودروها را ترجیح می دهند. به طور کلی پیامی در بطن تمام این نظرات پنهان است. این پیام، علاقه مردم به رانندگی و عدم تمایل به از دست دادن این فرصت است.”

سیمپسون اظهار داشته که با روی آوردن به خودروهای خودران، خودروسازان باید خریداران خودرو و طرفداران را موثرتر و سریع تر در مورد این تکنولوژی آموزش دهند./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا