هیوندای با دستی پر به CES 2017 می رود

یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ | 2 نظر

هیوندای با دستی پر به CES 2017 می رود

شرکت هیوندای قصد داشته برای نمایشگاه فناوری CES 2017 با دستی پر به این رویداد رود. از جمله برنامه های این کمپانی باید به یک مدل خودران مفهومی Ioniq و فناوری های پوشیدنی است.

براساس گزارش ها، شرکت هیوندای از سال 2017 مدل خودران Ioniq را روانه خیابان های عمومی می کند تا تست آن را آغاز کرده باشد و در بین شرکت های فعال قرار گیرد.

در CES 2017 شرکت هیوندای فضای شبیه سازی را به شکل واقعیت مجازی با اتومبیل خودران مفهومی Ioniq به ارمغان خواهد آورد تا بازدیدکنندگان لذت بسیاری از این مدل آینده هیوندای ببرند.

Ioniq مفهومی با انبوهی از پیشرفت ها نسبت به مدل اخیرا معرفی شده به CES 2017 می آید و به نوعی یک خودرو آینده نگرانه خواهد بود نه یک مدل معمولی. البته باتوجه به اهمیت بالای نمایشگاه CES 2017 در زمینه فناوری، علاوه بر شرکت های تولیدکننده دستگاه های هوشمند، کمپانی تولیدکننده خودرو نیز حضور خواهند داشت و از محصولات آینده خود در بخش فناوری رونمایی می کنند.

به هر حال انتظار می رود هیوندای کره ای فناوری های قابل توجهی را به نمایش بگذارد و موجب جلب توجه شرکت کنندگان شود.


2 دیدگاه

  1. amin | دی 12, 1395 | لینک نظر

    چهارمين خودروساز جهان؟؟!!!عجب.خوبه كه هر روز داره خبري بر كاهش فروششون در اقصي نقاط جهان مياد.اسپانير اصلي جام جهاني؟؟!!عجب.تا حالا نميدونستم جام جهاني فوتبال اسپانسر داره!!عجب!!!اسپانسر جام ملت هاي اروپا!!!عجب!!!اسپانسر تنيس ويمبلدون!!!عجب!!!ديگه چيا بود؟آهان داراي دومين بخش توسعه و تحقيق خودرو بعد از بي ام و.يعني بالاتر از بنز و آئودي و تويوتا و فولكس واگن و پورشه و تمامي خودروسازان جهان!!!يعني اود بي ام و بعد هيوندا بعد بقيه خودروسازان!!! ديگه چي بود؟؟؟ آهان دومين خودروساز تكنولوژيك جهان.يعني فقط يه شركته كه تكنولوژي خودروهاش از هيوندا بالاتره!!!بقيه خودروسازان جهان در رتبه بعد از هيوندا قرار دارن!!!
    سنگ تموم گذاشت دوستمون خداييش.ديگه حرفي نميمونه!!!!!يعني ديگه تركوندنا!!!آقا ما تا الان چقدر ساده و بي اطلاع بوديم و مثلا فكر ميكرديم تكنولوژي مرسدس بالاتر از خيليهاست نگو هيوندا از همه بالاتر بوده!!!
    آقا يه چيز رو جا انداختيد.اولين صادر كننده خودرو به اقصي نقاط كهكشان و منظومه شمسي
    البته از كسي كه به كپچر ميگه كپتئور بيشتر از اين هم انتظار نميره!!!اين نداشتن حتي حداقل شناخت از زبان انگليسي!!اونوقت به منابع خارجي هم دوستمون استناد ميكنن
    اي خدا

  2. sunmartin | دی 12, 1395 | لینک نظر

    چهارمین خودروساز جهان هولدینگ بزرگ کیا هیوندا اسپانسر اصلی جام جهانی و جام ملت های اروپا اسپانسر اصلی تنیس ویلمبندون دارای دومین بخش r&D بعد از شرکت بی ام دبلیو دومین خودرساز بولسطه تکتولوژی باید هم با دستی پر وارد CES2017 شود خودروی آیونیک یکی از پیشرعته ترین خودروهای هایبرید پلاگین بر اساس هیدروژن است شریک تجاری هیوندای با ساخت کیا “نیرو” ماه گذشته در رکورد های گینس عنوان کم مصرف ترین خودروی جهان را از آن خود کرد این دوشرکت پیشتاز و مشتری مدار نیاز های امروزی را درک کرده و نسبت به تولید و عرضه محصولات با کیفیتی روز افزون اقدام میکنند اخیرا هیوندای وارد ساخت قطعات و گجت های الکترومکانیکی شده و شاید در این حوزه و حوزه خانه های هوشمند هم وارد گود رقابت شود