اخباراخبار داخلی

آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌ سیدخندان

رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه تاکسیرانی سیدخندان با حضور پلیس راهور خبر داد.

علی اصغر افشار افزود: با توجه به اینکه برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی، حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیرمجاز، ممنوع است، طرح برخورد با با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز در پایانه سیدخندان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه بازرسین تاکسیرانی منطقه  با استقرار در پایانه‌ مسافربری سیدخندان و حاشیه‌ آن بر اساس قانون با مسافربرهای شخصی برخورد می‌کنند.

رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای قانون و حل مشکلات شهروندان و در راستای ساماندهی حمل مسافر در شهر تهران اجرایی می‌شود و پلیس راهور به صورت ویژه با حضور در این پایانه، نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام می‌کنند.

وی به دوربین‌هایی که برای برخورد با ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز در ورودی پایانه‌ تاکسیرانی نصب شده، اشاره کرد و افزود:‌ علاوه بر دوربین‌ها، مأموران راهور در پایانه تاکسیرانی سیدخندان مستقر شده و نسبت به اعمال قانون این تخلف اقدام خواهند کرد.

افشار در پایان یادآور شد: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز اعم از پلاک تهران و شهرستان جریمه خواهند شد.

1 دیدگاه

  1. من از این پایانه استفاده کردم
    وقتی کمی ترافیک میشه راننده های تاکسی دیگه کار نمی کنن
    شخصی ها حمل و نقل مسافر رو انجام می دن و مردم رو به سرکار می رسونن یا به خونه بر می گردونن
    همین اردی بهشت دقیقا یادمه که ساعت حدود 16:00 بود و در پایانه شهرک غرب برای سیدخندان تاکسی بود ولی هیچ کدوم حرکت نمی کردن
    می گفتن ترافیکه نمی ریم
    آخه وقتی یه همچین کاری درسته که قبلش به اندازه کافی راننده و خودرو مهیا کرده باشیم بعد بگیم چون این راننده ها ناز ندارن و واقعا دنبال کار کردن هستن حالا دیگه شخصی ها حق ندارن به مردم خدمت کنن بدون بیمه و ….
    شخصی ها هم بخاطر درآوردن نون حلال و بیکاری هست که مسافرکشی می کنن وگرنه اگه بستر اشتغال آماده بود خب این ها هم می رفتن سرکار خودشون دیگه
    یه کم قبل هر کاری فکر کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا