اخباراخبار خارجی

اطلاعات جدیدی از پژو 5008 منتشر شد

تنها 3008 نیست که در طیف مدل های پژو تغییری قابل توجه داشته است.

پژو 5008 نیز تولید مجدد داشته است چرا که این MPV با شاسی بلندی هفت سرنشین جایگزین شده است. این خودرو همچون همتای کوچک تر خود بر بخش رو به رشد کراس اوورها متمرکز بوده و کاربرد و حمل و نقل انعطاف پذیر خانوادگی مدل قبل را به همراه مجموعه جدیدی از قابلیت های آفرود و طراحی تهاجمی ارائه می دهد.

5008 جدید طراحی شاسی بلند شیک مشترکی با 3008 دارد. قسمت جلوی این خودرو دارای جلوپنجره ای برجسته با مجموعه ای از ویژگی های الهام گرفته از مدل های آفرود همچون ارتفاع سواری بیش تر و لبه زیرین پلاستیکی متضاد است. قسمت پشت این خودرو نیز شبیه به همتای چوان تر آن بوده و از چراغ های عقب LED سه بخشی، نواری مشکی که خط شیشه عقب را پایین تر می برد و رکاب کرومی روی لبه صندوق عقب بهره می برد. رینگ های آلیاژی برش الماسی شیک نیز در هر دوی این مدل ها ارائه می شوند.

پژو 5008 علیرغم طراحی مشابه، سایزی بسیار بزرگ تر از 3008 دارد. این خودرو کشیده تر و عریض تر از مدل MPV کنونی خود بوده و دارای هفت صندلی به صورت استاندارد است. فضای قرارگیری پا در عقب این خودرو نیز 600 میلی متر افزایش یافته است.

حجم صندوق عقب این خودرو بدون تاشدن صندلی های ردیف دوم 1060 لیتر است که بیش از دو برابر صندوق عقب 591 لیتری 3008 است.

این خودرو برخلاف سایز بزرگ تر از 3008 همچنان خط تولید موتوری مشابه با این مدل دارد. مدل بنزینی این خودرو با موتورهای 1.2 لیتری سه سیلندر PureTech با قدرت 1288 اسب بخار و متصل به گیربکس شش سرعته یا 1.6 لیتری با قدرت 163 اسب بخار و کتصل به گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.

بسیاری از مشتریان موتور دیزلی را برای این خودرو ترجیح می دهند که شامل 1.6 لیتری با قدرت 118 اسب بخار و گیربکس دستی یا اتوماتیک و 2.0 لیتری با قدرت 148 یا 178 اسب بخار است./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا