اخباراخبار خارجی

طرح ذهنی کامیون کشنده آئودی

آئودی تراک و کامیون نمی‌سازد. شاسی بلند و کراس آور بدون شک در مجموعه مدل‌های این کمپانی وجود دارند، ولی کامیون‌های کشنده تجاری نه! این شرکت کمپانی‌های خواهری مانند مان و اسکانیا دارد که این کار را انجام می‌دهند و در کنار یکدیگر شاخه تولید کامیون و اتوبوس گروه خودروسازی فولکس واگن را تشکیل داده‌اند. ولی چه می‌شد اگر آئودی یک کامیون کشنده تولید می‌کرد؟ چه ظاهری می‌توانست داشته باشد؟

آرتماسمیرنوف طراح خودرو بلاروسی و ولادیمیر پانچنکو مدل ساز سه بعدی اوکراینی تلاش کرده‌اند به این سؤال ما پاسخ دهند، و نتیجه کار آن‌ها دو طراحی کاملاً متفاوت شده است. هر دو مدل کاملاً الکتریکی هستند، ولی هر کدام آن‌ها دیدی متفاوت نسبت به نقش راننده دارند.

مدل نقره‌ای رنگ تصوری است از یک مدل کامیون کاملاً خودران آئودی، با یک پک باتری قابل تعویض و یک اسپویلر در فضای بار که می‌تواند به افزایش آیرودینامیک کامیون در بزرگ راه کمک کند.

طرح دوم یک کامیون تانکر به رنگ مشکی و قرمز است که به هر دلیلی دو راننده داشته و روی سقف و در فضای باز قرار می‌گیرند و کلاه ایمنی و ماسک دارند!

هیچ کدام از این طراحی‌ها خیلی منطقی نیستند اگر بخواهیم روراست باشیم. محض رضای خدا نگاهی به چرخ‌های آن‌ها داشته باشید! ولی آئودی حداقل در آینده‌ای نزدیک قرار نیست وارد دنیای کامیون‌های کشنده شود، پس شما هم می‌توانید در رویاهای خود یک کشنده آئودی را هر گونه که دوست دارید تصور کنید!/خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا