اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر تیزر پاگانی هوایرا رودستر جدیدی قبل از نمایشگاه ژنو

از زمانی که پاگانی مدل هوایرا را در سال 2012 جانشین مدل زوندا کرد، همه منتظر نسخه کانورتیبل این خودرو بوده‌اند. هنوز هم چند ماه دیگر باید برای این خودرو صبر کنیم.

این کمپانی ابرخودروساز دو تصویر تیزر منتشر کرده است که پیش نمایشی از مدل هوایرا رودستر می‌باشد، همراه با انتشار این دو تصویر پاگانی اعلام کرده که قصد دارد از این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 پرده برداری کند.

پارامترهای اصلی خودرو به نظر خیلی معمولی می‌رسند. یک هوایرا کوپه را بردارید، سقف آن را ببرید، و شما یک هوایرا رودستر خواهید داشت! بدون شک کار مهندسی انجام شده بر روی این خودرو به این سادگی نیست و ناشناخته‌های بسیاری در این مورد وجود دارد.

آیا هوایرا رودستر یک سقف پارچه‌ای جمع شونده (مانند بسیاری از کانورتیبل ها)، یک سقف فلزی تاشو (مانند فراری 488 اسپایدر)، یا یک پنل سقف جداشونده (مانند بوگاتی ویرون گرند اسپرت) خواهد داشت؟ زوندا رودستر یک پنل سقف جداشونده داشت، پس احتمالاً هوایرا نیز از چنین سقفی استفاده خواهد کرد.

بحث سقف را فراموش کنید، آیا مدل رودستر این خودرو مشخصات فنی مشابه مدل پایه هوایرا خواهد داشت یا مدل قدرتمندتر هوایرا BC؟ ما فکر می‌کنیم مورد دوم صحیح می‌باشد، ولی حتی اگر این گونه نیز نباشد پس از معرفی این خودرو شاهد یک مدل هوایرا BC رودستر نیز خواهیم بود.

دیر یا زود به جواب این سؤالات خواهیم رسید. درب‌های نمایشگاه خودروی ژنو 2017 از هفتم مارس به روی علاقه مندان باز خواهد شد./خبرخودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا