اخباراخبار خارجی

نیسان هشت مدل جدید را راهی بازار هند می کند

نیسان از برنامه خود برای عرضه هشت مدل جدید برای بازار هند تا سال 2021 خبر داده است.

اکثر این مدل ها با برند نیسان عرضه می شوند در حالی که برخی از آن ها مدل های داتسون نیز خواهند بود که به صورت بومی در کارخانه اتحاد رنو نیسان در خارج از چنای ساخته خواهند شد. دو مدل از این خودروها، ابرخودروی GT-R و شاسی بلند X تریل هستند که عرضه آن در اوایل سال 2017 تایید شده است. علاوه بر این دو مدل، همه مدل های در نظر گرفته شده با نیازها و تمایلات خریداران هندی منطبق خواهند شد.

خودروهایی که گفته می شود در این لیست قرار دارند شامل سدان داتسون ردی گو، مینی SUV ردی گو، گو کراس، نیسان میکرای به روز شده، نیسان سانی به روز شده، جایگزین ترانو، X تریل و GT-R هستند.

سال گذشته کارلوس گون تایید کرد که مدل های بیش تری از پلتفرم CMF-A ساخته می شوند که اکنون در کوئید و ردی گو به کار می رود. گمان می رود این خودروها سدان هایی کامپکت باشند که سدان نیسان بر اساس ردی گو ساخته می شود. گمان می رود این دو مدل دارای موتورها و کابینی مشابه اما ظاهری متمایز باشند.

زمانی که این سدان کامپکت عرضه شود، شاسی بلندی کامپکت با خطوط صاف، ارتفاع سواری بیش تر و احتمالا رینگ های بزرگ تر از ردی گو نیز عرضه خواهد شد. گمان می رود این خودرو به موتور 1.0 لیتری و گیربکس AMT مجهز شود اما دارای عناصری از همتای هاچ بک باشد.

گو کراس شاسی بلندی بزرگ تر خواهد بود که با خودروهای پایه کلاس B رقابت می کند. این خودرو دارای بدنه گو پلاس با رینگ هایی بلندتر، ارتفاع سواری بیش تر و بسته ارتقایی خواهد بود.

اطلاعات بیش تر از این خودرو طی ماه های آینده اعلام خواهد شد./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا