اخباراخبار خارجی

پیش خرید چشمگیر فارادی فیوچر FF 91 در روزهای اول معرفی

پیش خرید 64 هزار دستگاهی فارادی فیوچر FF 91 در روزهای اول معرفی

شرکت فارادی فیوچر در جریان نمایشگاه CES 2017 به معرفی خودرو کراس اوور الکتریکی قدرتمند FF 91 پرداخت و توانست موردتوجه همگان قرار گیرد.

براساس گزارش های جدید، تاکنون 64 هزار دستگاه این اتومبیل تمام الکتریکی 1000 اسب بخاری پیش فروش شده که نشان می دهد فارادی فیوچر توانست به هدف خود دست پیدا کند و قدم نخست را به خوبی برداشته است.

البته این تعداد جای تعجب نداشته زیرا افراد می توانند بدون پرداخت مبلغی این خودرو را رزرو کنند. افراد می توانند بدون پرداخت مبلغ یا به شکل پریمیومی و با پرداخت 5 هزار دلار، FF 91 را پیش خرید کنند. بنابراین بیشتر پیش خریدها احتمالا رایگان بوده و همین امر موجب شد تا استقبال بسیاری شود.

به گفته فارادی فیوچر این خودرو 1000 اسبی، می تواند پس از هر بار شارژ بیش از 600 کیلومتر را سپری کند و 0 تا 100 را طی 2.39 سپری خواهد کرد.

چنین مشخصاتی، FF 91 را مورد توجه قرار داده و انتظار می رود با عرضه در سال 2018 فروش بزرگی را عاید کمپانی آمریکایی کند. همچنین قرار است در سال 2018 تولید این مدل آغاز شود و احتمالا عرضه نیز در همین سال خواهد بود.

1 دیدگاه

  1. با روی کار آمدن ترامپ معادلات اقتصادی پیش ازین شکسته میشود چین دیگر نمیتواند با بودجه و سرمایه گذاری اروپا و آمریکا صنعت این دو قاره را تهدید کند ضمن اینکه 95 درصد از کل دارایی های جهان در همین آمریکا قرار دارد پس ساده انگارانه است که کشوری بلحاظ اقتصادی تهدیدی جدی برای این کشور باشد این شرکت نوبنیان فارادی بمانند تسلا (ایلان ماسک) دیگر شرکت پیشتاز است که جلوتر از عرضه مدلهای خود را میفروشد البته تسلا بصورت واقعی فروش دارد و در سال گذشته پیش فروش 800 هزار دستگاه را ثبت کرد (جمعا در سال 2016 )
    میلادی اینطور که از شواهد پیداست کشور آلمان و خودروسازی این کشور هم در سال 2018 دیگر خودروی سوخت فسیلی نخواهد ساخت کره و ژاپن هم وارد عرصه خودروهای الکتریکی شدند این خبر خوبی برای سلامتی و حفظ حیات است و تلنگری به صنایع خودرسازی کشور که هنوز درگیر ساخت مشتقات پژو و پراید هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا