اخباراخبار خارجی

اطلاعات سدان تویوتا کرولا مدل 2017 منتشر شد

قیمت و جزئیات سدان تویوتا کرولا مدل 2017 برای استرالیا در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش خبرخودرو، این سدان جدید پس از معرفی در تصاویر اولیه منتشر شده در ماه مارس سرانجام همراه با پنجاهمین سالگرد معرفی این خودروی کوچک پرفروش در سال 19677، وارد استرالیا شده است.

تویوتا برای مدل سال جدید کرولای چهار در ظاهری جدید شامل قسمت های جلو و عقب اصلاح شده و چراغ های عقب LED جدید را به همراه ویژگی های ایمنی اکتیو و تجهیزات استاندارد بیش تر ارائه می دهد.

از به روز رسانی های این خودرو می توان به سیستم هشدار پیش گری از تصادف با ترمز اضطراری خودکار، هشدار تغییر مسیر و نوربالای خودکار اشاره کرد.

این تجهیزات ایمنی به صورت استاندارد در نسخه ZR و به صورت آپشن در نسخه SX وAscent ارائه می شوند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی با دسترسی به برنامه های Toyota Link برای نسخه Ascent، ناوبری ماهواره ای در نسخه SX و چراغ های جلوی bi-LED برای نسخه ممتاز ZR اشاره کرد.

نسخه پایه Ascent هم چنین از نمایشگر اطلاعاتی راننده 4.2 اینچی بهره می برد.

زیر کاپوت این خودرو موتور 1.8 لیتری دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی با قدرت 103 کیلووات و گشتاور 173 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا CVT تعبیه می شود.

این خودرو با قیمت 21240 دلار برای نسخه Ascent دستی، 23820 دلار برای نسخه SXدستی و 31920 دلار برای نسخه ZR با گیربکس CVT به فروش می رسد./خبر خودرو

2 دیدگاه

  1. توان موتورش خیلی کمه. 140 اسب مناسب یه خودروی 130-140میلیونی نیست. حداقل 170 اسب لازمه که جذابیت بیشتری برای خرید داشته باشه. اصلا شکی نیست کرولا کیفیت بهتری از سراتو و النترا داره، اما چرا میزان فروش این کره ایها بسیار بیشتر از کرولاست؟؟ یه دلیل آپشنه اما یه دلیل دیگه هم توان ماشینه. همین کرولا اگه با توان 160 اسب و مثلا موتور 2000 بجای 1800 وارد بشه، شک نکنید فاصله میزان فروش کره ایها و کرولا بسیار کم میشه و حتی کرولا جلو میزنه. شما باکیفیت ترین ماشین دنیا را داشته باشی، با گیربکس مثلا 10سرعته ساخت پورشه و نهایت تکنولوژی، اما اگه توان ماشینت مثلا 100 اسب بخار باشه، خیلیها بیخیالش میشن. بالاخره همه فاکتورها باید با هم لحاظ بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا