اخبارفناوری و تکنولوژی

سامسونگ باتری جدید خود را معرفی کرد

شرکت سامسونگ SDI از یک تکنولوژی سلول باتری جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی کرد که به یک خودروی الکتریکی اجازه می‌دهد تا با یک بار شارژ مسافتی معادل 600 کیلومتر را طی کرده و قابلیت شارژ فوق العاده سریعی نیز دارد.

در ساخت این باتری از قطعاتی استفاده شده که به میزان زیادی مقاومت داخل یک سلول باتری را کاهش می‌دهد، به این معنی که با شارژ 20 دقیقه‌ای، این باتری می‌تواند تا 80 درصد ظرفیت خود شارژ شده و مسافتی معادل 500 کیلومتر را طی کند. دیگر رانندگان خودروهای الکتریکی نگرانی‌ای در این مورد نخواهند داشت.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این کمپانی کره‌ای گفته که روی توسعه باتری‌های لیتیوم یونی تمرکز خواهد کرد و همچنین تأیید کرده که این باتری‌ها از سال 2021 به تولید انبوه خواهند رسید.

در دیترویت سامسونگ همچنین از مدل جدید سلول باتری 21700 استوانه‌ای خود رونمایی کرد و ادعا می‌کند که چند خودروساز استارت آپی برای مدل‌های الکتریکی آینده خود از این سلول‌های باتری استفاده خواهند کرد.

2 دیدگاه

  1. کره ای ها چه آینده نگرایی هستن تا از دنیا عقب نیفتن، اونوقت ما هنوز تو فکر تولید پراید قسطی و مونتاژ خودروهای بی کیفیت چینی هستیم!!! جواب نسل آینده رو چی میخوایم بدیم!؟ وای بر ما…!!!

  2. یه روزی اروزی کره جنوبی این بود که صنعت الکترونیک کشورش مثل صنایع الکترونیک ایران ( صا ایران ) باشه
    الان ما کجاییم و اونا کجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا