اخبارفناوری و تکنولوژی

فورد GT 2017 شمارنده¬های دیجیتالی تجملی دارد

آخرین مدل سوپر اسپورت فورد، فورد GT هنوز یک راز باقي مانده است. فورد هنوز قیمت نهايي اش  را منتشر نکرده است، هرچند ما کاملا مطمئنیم حدود 450000 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین هنوز توان ماشین را فاش نکرده است، هرچند شرکت اعلام کرده است توانش بیشتر از 600 اسب بخار است و ما هنوز نمی­دانیم تجربه رانندگی با آن چگونه است.

هرچند همینطور که فورد شروع به تحویل دادن ماشینهایش به آن دسته از معدود مشتریهای خوش­شانس کرد که توسط شبکه­ی اینترنتی­اش (fordblueoval) انتخاب شدند، اطلاعات بیشتر سرازیر شد که آخرین ویدئو جزئیات حالت هاي رانندگی و شمارنده­هایش را نشان می­داد.

در ویدئو حالتهای رانندگی فورد GT و اینکه چطور این حالتها ، اطلاعات پخش شده بر روی صفحه نمایش دیجیتال راننده را تغییر می­دهند همینطور که آنها وارد تنظیمات ماشین می­شوند نشان داده می­شود. پنج تنظیمات مجزا وجود دارد: نرمال(normal)، مرطوب(wet)، اسپورت(sport)، ترك(track) و وی-ماکس(V-Max) و هر کدام صفحه نمایش را تغییر می­دهند تا اطلاعات ضروری را به راننده برای حالت خاص منتقل كنند.

 

 خبرهاي مهم جمع ­آوری­شده از ویدئو شامل محدوده برد سوخت خودرو و سرعت نهايي آن مي باشد. در حالی که حالت نرمال(normal) را در قسمت بالاي سمت چپ صفحه نمایش دیجیتال نشان می­دهد، شما می­توانید نمایش باک سوخت را ببینید که نمي تواند بيشتر از 285 مايل (460 كيلومتر) را با يك باك برود. اما در صفحه نمايش كمتر از يك باک پر نمايش داده می­شود كه این شاید بدان معناست که فورد GT باید تقریباً 300 مایل (480 كيلومتر) يا حتي بيشتر را بین دو  سوخت گيري حركت كند اگر محافظه­کارانه با آن رانندگی شود.

این باعث می­شود نتیجه بگیریم که چقدر باک سوخت فورد GT بزرگ است همانطور که ارزيابي EPA ( آژانس حفاظت محیط زیست ایالت متحده) اندکی پیش منتشر شد ، كه نتيجه ي آن اين شد كه به ازاي هر گالن(3.7 ليتر) سوخت در مصرف شهري 17 كيلومتر ، در جاده 29 كيلومتر و بصورت تركيبي 22 كيلومتر را  می­تواند بپيمايد.

با استفاده از چرخه­ی تركيبي، مي توان دريافت كه باک سوخت فورد GT احتمالاً بیشتر از 20 گالون ظرفیت دارد و از آنجایی که فورد GT ساخته شده تا در مسابقات 24 ساعته لمان شركت كند، اصلا مورد عجيبي نيست.

ثانیاً فورد چند عکس از صفحه نمایش دیجیتال در حالت وی-ماکس نشان داده است که 216 مایل در ساعت (348 كيلومتر در ساعت) را نشان می­دهد که فوق العاده است و احتمالا بالاترین سرعت این سوپر اسپورت است. مطمئن نیستیم که این بالاترین سرعت رسمی ماشین باشد، اما اگر واقعیت باشد ، هم سرعت با پورشه 918 اسپایدر  و اندکی کم ­سرعت­تر از لافراری و P1 مي باشد.

طراحی شمارنده­های دیجیتال فورد GT کلاً در مورد ذهن راننده است.  طبق ویدئو ، این طراحی باعث شده  اطلاعاتی که راننده جستجو می­کند در محلی باشد که برای او آسان است تا پیدا کند، چه راننده در پیست یا چه در خیابان رانندگی ­کند.

فورد ما را می­خواند! ما واقعا علاقمندیم که فورد GT را برانیم و از سقف سرعت بالا و محدوده بُرد آن مطمئن شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا