اخباراخبار خارجی

کیا ریو مدل 2017 معرفی شد

کیا ریو مدل 2017 با قیمت پایه 16990 تا 22990 دلار عرضه شده است.

نسل چهارم کیا ریو دارای مجموعه ای از تکنولوژی های داخل خودرویی پیشرفته به همراه کابین جادارتر و فضای بار بیش تر است. علیرغم این تغییرات، هاچ بک سبک ریو موتور قدیمی و تست شده 1.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی خود را حفظ کرده که قدرت 74 کیلووات و گشتاور 133 نیوتون متر تولید می کند و به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته متصل است. البته توان این خودرو در مقایسه با گذشته کمی کاهش یافته تا با قوانین سخت گیرانه تر بهره وری و آلایندگی منطبق شود.

یک موتور 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر نیز برای عرضه در ریو در اواسط سال جاری بررسی می شود که دارای قدرت 88 کیلووات و گشتاور 172 نیوتون متر است. این موتور جدید به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته متصل خواهد شد. هم چنین ممکن است موتور 1.4 لیتری کنونی این خودرو نیز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل شود.

این خودروی شهری سبک در کارخانه Sohari کیا در کره جنوبی ساخته می شود و دارای فاصله بین دو محور بیش تر در حدود 2580 میلی متر و طول 40655 میلی متر است در حالی که ارتفاع آن با کاهش 5 میلی متری به 1450 میلی متر رسیده است.

ریو مدل 2017 دارای نسخه ای نوین از جلوپنجره Tiger-Nose کیا است که ارتفاع کم تری دارد اما در عرض خودرو کشیده شده است.

این جلوپنجره به روز شده در مدل متوسط Si و مدل ممتاز SLi با روکش مشکی براقی تزئین شده است که با چراغ های جلو و LEDهای دید در روز U شکل ادغام می شود.

در قسمت پشت ریو طراحی شبیه هاچ بک سنتی تری تعبیه شده و دارای شیشه عقب نیمه عمود است که به کاهش اورهنگ عقب کمک کرده است.

کیا در داخل این خودرو سبک طراحی افقی را انتخاب کرده تا بر عرض جدید در کابین آن تمرکز کند./خبر خودرو

1 دیدگاه

  1. کیا ریو یک سدان کوچک خانوادگی با راحتی خودروهای سدان متوسط دارای استایل زیبا و گیرباکس دابل کلاچ و مصرف کم طی 2 سال متوالی خودروی قابل اعتماد استرالیا و انگلیس و یکی از پرفروشتزین خودرهای کمپانی کیا موتورز تست کیا ریو در آمریکا انجام شده و تست های بلند مدت رانندگی امتیاز بالایی کسب کرده، نیز در تست یورو ان کاپ و بزرگراه های آمریکا 5 ستاره از آن خود کرده خودرویی زیبا و کارآمد و دارای کمترین استهلاک در بین سایر خودروها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا