اخباراخبار خارجی

بی ام و M3 2018 با طراحی جدید معرفی شد

در می سال 2015 بوده که شرکت بی ام و سدان نیمه کامپکت M3 با عملکرد بالای خود را معرفی و روانه بازار کرد و حال آستین بالا زده تا نسخه فیس لیفت M3 را معرفی کند.

در طراحی شباهتی به فیس لیفت M4 داشته و تنها در برخی قسمت ها M3 متفاوت از مدل مورد نظر است. البته شرکت باواریایی یک گزینه رنگی آبی برای M3 در نظر گرفته که در کنار تریم اسپرت زیبا به نظر می رسد.

مونتاژ M3 فیس لیفت از جولای سال جاری آغاز می شود و بین چهار ماه تا دو سال وقفه ای در مونتاژ آن به وجود خواهد آمد. این بدان معنا بوده که علاقمندان به فیس لیفت M3 باید تا آگوست سال جاری جهت خریداری این مدل منتظر بمانند.

همچون M4 شرکت بی ام و در بخش پیشرانه ارتقایی به این مدل نبخشیده و همچنان شاهد یک موتور 3.0 لیتری بیتوربو 431 اسب بخاری در این مدل خواهیم بود. البته یک موتور قدرتمند سفارشی برای M3 فیس لیفت درنظر گرفته شده که قدرت آن به 450 اسب بخار می رسد. این مدل می تواند در 4 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که در کنار گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

علاوه بر افزایش قدرت موتور، خریداران می توانند به سفارش کیت M برای مدل مورد بحث بپردازند تا کاملا آن را به سدان پرقدرت تبدیل کنند. این کیت شامل رینگ 20 اینچی آلیاژی و سیستم اگزوزی کروم مشکی، صندلی های اسپرت با نشان M می شود.

در آخر باید بیان داشت که شرکت بی ام و M4 CS قدرتمند را در اواخر سال جاری معرفی می کند که یک مدل پایین تر از M4 GTS به شمار خواهد رفت. این مدل تنها در 60 دستگاه به فروش خواهد رسید و تولید انبوهی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا