اوپل Astra OPC جدید اواخر سال 2017 از راه می رسد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

اوپل Astra OPC جدید اواخر سال 2017 از راه می رسد

شرکت اوپل در سپتامبر سال گذشته مدل  Astra OPC را معرفی کرد که در طراحی ظاهری نسبت به مدل اصلی تفاوت هایی دارد. این شرکت اگرچه در اواخر سال گذشته به رونمایی از خودرو پرداخت اما تاریخ عرضه را نامشخص باقی گذاشت.

براساس گزارش های جدید، اوپل قصد داشته این مدل تهاجمی را در اواخر سال 2017 روانه بازار کند. این مدل به پیشرانه 2.0 لیتری مجهز شده که نسبت به پیشرانه 1.6 لیتری قدیمی این کمپانی عملکرد بهتری دارد.

تصمیم اوپل از این رو بوده که فضای کافی برای قرارگیری موتور وجود داشته که مدل 2.0 لیتری این گونه است. Marc Schmidt یکی از مدیران اوپل در سال گذشته به موتورهای جدید بزرگتر آینده نیز اشاره داشت.

مدل قدیمی Astra OPC اوپل با پیشرانه 280 اسب بخاری همراه بود که در کنار سیستم دو چرخ جلو محرکی نیز قرار داشت. که مدل جدید نیز چنین قدرتی داشته اما عملکرد بالاتری از خود نشان خواهد داد. این مدل 0 تا 100 را کمتر از شش ثانیه سپری می کند و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر برساعتی است.

اوپل همچنین از سیستم تعلیق HiPer بهره گرفته که موجب کاهش وزن Astra OPC جدید شده است. اگرچه اوپل Astra OPC جدید چند ماه بعد عرضه می شود اما انتظار داریم در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت آلمان شاهد حضور این مدل باشیم.


بدون دیدگاه