اخباراخبار داخلی

اعلام زمان ورود خودرو مشترک سایپا و رنو

منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، با اعلام این خبر گفت: امسال با دو شرکت فرانسوی پژو و رنو قراردادی منعقد شده است.

به گفته وی، قرار است تولیدات مشترک این دوشرکت فرانسوی، یعنی پژو با ایران‌ خودرو از اسفند امسال وارد بازار شود و همچنین تولیدات مشترک رنو با سایپا هم اوایل سال آینده روانه بازار می‌شود.

اعلام زمان ورود خودروی مشترک مشترک سایپا و رنو

وی درباره قرارداد با رنو اضافه کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همچنین تفاهم نامه‌ای با رنو امضا کرده است که ماه آینده نهایی و به قرارداد تبدیل می‌شود.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در پایان برجام را حاصل موافقت ایران با 6 کشور جهان دانست و حرف‌های دولت امریکا به خصوص در دوره “ترامپ” را بی‌پایه و اساس توصیف و ابراز امیدواری کرد که درایت و عقل به دولت جدید آمریکا برگردد.

3 دیدگاه

  1. اصلا معلوم نیست دارن چیکار میکنن.دیروز گفتن سایپا و ایران خودرو هیچ قرار دادی با رنو امضا نخواهند کرد و وقتی این رو میگن کسی توضیح نمیده سرنوشت خودروهایی که الان داره تولید میشه و حاصل همکاری با رنو هست چی میشه.اونوقت امروز میان میگن خودروی مشترک رنو و سایپا از اول سال آینده وارد بازار میشه.خب اگر محتوای این قرارداد ها محرمانه هست خب اصلا توضیحی ندن بهتره واگر محرمانه نیست خب درست توضیح بدن که کسایی که دنبال این اخبار هستن هم یه چیزی متوجه بشن.

    1. واقعا حرفت درست بود,یادمه چند وقت پیشم گفتن رنو خودش میخواد به تنهایی خودرو تولید کنه و با هیچ کدوم از شرکت ها تولیدی نداشته باشه,من همیشه همه اخبار خودرو رو میخونم, خیلی کم نظر میزارم.ولی واقعا حرف شما درست و بجا بود,اینا همیش حرف هاشون عوض میشه,معلوم نیست کدوم حرفشون درسته.
      یک خواهشم از مدیریت سایت دارم. درمورد خودروی sp100 و زیرو,یک مقاله تهیه کنید چون مطلبی درست حسابی در موردش نخوندم,باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا