کیا اطلاعات هاچ بک جدید ریو را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | 2 نظر

کیا اطلاعات هاچ بک جدید ریو را منتشر کرد

کیا به طور رسمی قیمت و جزئیات هاچ بک جدید ریو را اعلام کرد که در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 به نمایش درآمده بود.

طیف مدل های این خودرو بین 11995 تا 17445 پوند قیمت گذاری شده است.

کیا اعلام کرده است که با توجه به تقاضای مشتریان، ریو از این پس تنها به عنوان مدلی پنج در عرضه خواهد شد. به طور کلی این خودرو در سه مدل و 10 نسخه به فروش خواهد رسید. هم چنین یک نسخه مخصوص First Edition نیز به عنوان مدل ممتاز این خودرو با قیمت 174455 پوند عرضه می شود.

نسخه های ممتاز ریو به رینگ های آلیاژی 16 اینچی، کنترل دما، روکش چرم مصنوعی مشکی، نمایشگر 7 اینچی، صندلی های جلو و فرمان گرم شونده، برف پاک کن های حساس به باران، ناوبری ماهواره ای، اتصال اندروید اتو و اپل کارپلی و بلوتوث، آینه های تاشوی برقی با چراغ های راهنمای LED، کروز کنترل، ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار تغییر مسیر مجهز می شوند. نسخه پایه این خودرو دارای شیشه های برقی جلو، قفل از راه دور، آینه های قابل تنظیم برقی، نمایشگر 3.8 اینچی، بلوتوث، چراغ های جلوی پروژکتوری چندکاره و چراغ های راهنما و LEDهای دید در روز است.

ریو جدید از موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی کیا بهره می برد. هم چنین نسخه های اصلاح شده موتور 1.25 و 1.4 لیتری بنزینی و دو نسخه از موتور 1.4 لیتری توربو دیزل مخصوص اروپا نیز برای این خودرو ارائه می شوند. موتور 1 لیتری این خودرو با قدرت 99 یا 118 اسب بخار و گشتاور 171 نیوتون متر موجود است./خبر خودرو


2 دیدگاه

  1. علیرضا c | خرداد 20, 1396 | لینک نظر

    شبیه‌ای‌بیست‌‌جدیداست‌ولی‌ای‌بیست‌یه‌چیزه‌دیگست

  2. sunmartin | بهمن 13, 1395 | لینک نظر

    طراحی ساده و بی حاشیه ای داره دوسش دارم آفرین به کیا برای این بروز رسانی