اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از کیا K900 جدید

شرکت کیا نخستین بار در سال 2012 بود که کیا K900 را روانه بازار کرد و این محصول کره ای با نام های مختلفی چون Quoris یا K9 شناخته می شود.

این مدل در کارخانه گوانگمیونگ استان گیونگی کره جنوبی به تولید می رسد. به تازگی تصاویر جاسوسی از K900 کیا که مربوط به نسل بعدی آن می شود، منشتر شده و در حال تست زمستانی است.

اگرچه بدنه کامل زیرپوشش بوده و بسیار آشکار نیست اما انتظار می رود کیا تغییراتی در طراحی آن به وجود آورد. البته در ابعاد دست کمی از جنسیس نداشته و می تواند یک سدان لوکس فول سایز کیا شناخته شود.

مدل فعلی آن بسیار پرمتقاضی بوده و با مشخصات بزرگی عرضه می شود. احتمال می رود در نسل بعدی K900 کیا طراحی نسبتا تغییر یافته ای حاصل کند که در نگاه نخست قابل فهم خواهد بود.

احتمال می رود شرکت کیا بر ابعاد این مدل بیافزاید و فاصله دو محور آن را افزایش دهد تا یک سدان پرهیبتی را به بازار عرضه دارد. اطلاعات بسیاری از این مدل در دست نیست تا به آن پرداخت و باید انتظار ساختار پریمیومی در آن باشیم.

مشخص نیست نسل بعدی K900 چه زمانی از راه می رسد و انتظار داریم سال 2018 کمپانی کره ای کیا به معرفی آن بپردازد. کیا K900 را در بازار داخلی یعنی کره جنوبی تحت عنوان K9 عرضه می کند. اگرچه این مدل سال 2018 معرفی خواهد شد و احتمالا در سال 2019 روانه بازار می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا