اخباراخبار خارجی

کانسپت C-Aircross سیتروئن پیش نمایش نسل بعدی C3 Picasso

شرکت سیتروئن قصد داشته در جریان نمایشگاه ژنو 2017 از کانسپت C-Aircross رونمایی به عمل آورد که ماه آینده صورت خواهد گرفت. در حال حاضر این مفهومی به عنوان نسل بعدی کراس اوور کامپکت C3 Picasso شناخته می شود و انتظار می ورد اواخر سال جاری روانه بازار شود.

 

ابعاد آن 4.15*1.74*1.63 میلیمتری بوده که سایز مناسبی به عنوان کراس اوور کامپکت دارد. به نوعی باید C-Aircross کانسپت را یک مدلی با ساختار مشابه نیسان جوک دانست و این مدل نیز رقیبی برای خودرو مورد اشاره محسوب می شود. در طراحی نیز باید این مدل را شبه C4 Cactus دانست که توانست فروش موفقیت آمیزی داشته باشد.

محافظ های درب چند تکه، سپر جلو و عقب بازطراحی شده، پنجره مشبک، هواکش های سپر متفاوت و برخی دیگر از ویژگی های طراحی مدل مورد اشاره هستند.

C-Aircross کانسپت به جای آینه بغل از دوربین هایی به عنوان یک مفهومی بهره می برد. سانروف پانوراما، درب عقب لولایی شکل و رنگ بدنه دوگانه از دیگر ویژگی های ظاهری این کانسپت مفهومی به شمار می رود.

 

انتظار داریم در فضای داخلی شاهد صفحه نمایش لمسی 12 اینچی، فرمان نسبتا اسپرت و چندی دیگر باشیم. از ویژگی های دیگر باید سیستم ناوبری سه بعدی با فناوری تشخیص صدا، آینه ای به شکل نمایشگر و فناوری ConnectedCam را نام برد. سیتروئن با افزودن سیستم صوتی و برخی ویژگی های رفاهی مناسب در این کراس اوور کامپکت آن را به عنوان مدل محبوبی توسعه داده است.

گزارش ها به شباهت نسل بعدی C3 Picasso نیز به C-Aircross کانسپت اشاره دارند. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه ژنو منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا