اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از شاسی بلند آینده رولزرویس

شرکت رولزرویس تاکنون تنها به توسعه سدان و کوپه لوکس پرداخت و خبری از مدل SUV نبود. حال به نظر می رسد شرکت موردبحث تغییر تصمیم داده و می خواهد با معرفی شاسی بلند جدیدی موسوم به Cullinan محصولی قابل توجه را رونمایی سازد. به تازگی این مدل حین تست زمستانی در شمال اروپا مشاهده شد. آنچه که از تصاویر بدست می آید، Cullinan طراحی مشابه دیگر مدل های رولزرویس داشته اما ابعادی بزرگتر برای آن در نظر گرفته شد. البته کاملا پوشیده شدن خودرو موجب می شود تا اطلاعات بسیاری نتوان از تصاویر کسب کرد.

 

در ابعاد بایستی مشابه لندروور رنجروور باشد و چراغ های جلوی آن کاملا مشابه دیگر مدل های کمپانی لاکچری است. اما در بخش عقب با چراغ های جدیدی رو به رو هستیم که تاکنون مشاهده نشده است. همچنین چراغ های عقب طراحی نسبتا دایره ای داشته و بر جذابیت آن افزوده است.

رولزرویس قصد دارد خودرو HSV را در اواخر سال 2018 معرفی کند از این رو نباید در سال جاری خبری از رونمایی آن باشد. انتظار داریم یک پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر با سیستم چهار چرخ محرک، Cullinan یک شاسی بلند پرتوان است. یک پلتفرم آلومینیومی مقاومت بالای Cullinan را نشان می دهد و بایستی با یک مدل فوق العاده ای رو به رو باشیم.

از رقبای آینده این مدل باید به بی ام و X7 اشاره داشت که هم سایز یکدیگر هستند. با پلتفرم CLAR باید انتظار فضای خارجی و داخلی بزرگ در این مدل داشت. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه های سال 2018 منتظر ماند و نباید به جزئیات بی اساس اکتفا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا