بررسیژاپنی

تویوتا یاریس 2017،با تکنولوژی و ظاهری جدید

تویوتا یاریس در این نسخه زیر تیغ جراحی طراحان رفته و فیس لیفتی وسیع بر روی آن انجام گرفته است. در این نسخه یاریس موتور 1.5 لیتری دارد
اولین تصاویر رسمی را از یاریس 2017 ظاهری کشیده تر از مدل فعلی دارد.
از لحاظ ظاهر طراحی شده، یاریس 2017 با ترفند هایی بازسازی شده است تا ماشین را بیشتر به صورت اسپرت و پهن تر جلوه دهند. از مقابل، دارای یک صورت پهن با چراغهای جدید، جلو پنجره مشبک جدید به همراه دماغه ساده تر است، در حالی که درب ها کمی پایین تر قرار گرفته اند.
تغییرات در عقب خودرو نیز اعمال شده است که شامل چراغهای عقب افقی جدید، سپر جدید و درب عقب که تغییر کرده است. خریداران قادر به انتخاب اتومبیل خود در سه طرح جدید رینگ های آلیاژی، با دو رنگ جدید خواهند بود. چراغهای جلوی LED جهت روشنایی در روز(day light) به علاوه چراغهای عقب LED در این لیست سفارشي سازي قرار دارند.

 

در داخل کابین رنگ های جدید، تریم، لوازم داخلی، دریچه های هوا به سبک جدید و صفحه تقسیم برق جدید با يك ديگر ترکیب شده اند و مهم ترین آن ها صفحه نمایش رنگی 4.2 اینچی است كه در جای قطب نما تعبیه شده است و معمولا بصورت استاندارد بر روي خودروهاي متوسط رو به بالا قرار داده مي شود.
از نظر موتور، تویوتا نشان داده است که دارای یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتري بنزینی است. با این موتور بزرگتر جدید، تویوتا وعده قدرت بیشتر، گشتاور و عملکرد بهتری را داده است، اما مهمتر از اين ها، بهبود اقتصادي مصرف سوخت و انتشار پایین تر CO2 آن است. این موتور قادر به توليد 110 اسب بخار و 136 نيوتن متر گشتاور است که تویوتا ادعا می کند اين موتور 1.5 لیتري ، 0.8 ثانیه سریعتر از موتور 1.3 لیتری به سرعت 100 كيلومتر بر ساعت مي رسد.
با گیربکس CVT، تویوتا ادعا می کند تا 12 درصد کارآمد تر شده است، که این تا حدی به لطف ارائه یک منیفولد اگزوز جدید است.

نسخه هيبريدي اين موتور 1.5 لیتري همراه با يك نسخه 1.0 ليتري سه سیلندر توربو كه قادر به توليد 68 اسب بخار است براي فروش آماده است. همچنين ما ميدانيم كه تويوتا در حال برنامه ريزي كردن براي توليد يك نمونه از ياريس است كه ميتواند بيشتر از 210 اسب بخار توليد كند.
در همه نمونه هاي فيس ليفت شده از ياريس تعدادی آپشن هاي كمكي براي رانندگی بصورت استاندارد وجود دارد. اين كيت هاي كمكي شامل هشدار هاي قبل از برخورد با مانع و سيستم خودكار ترمز گيري، نور بالاي خودكار و سيستم هشدار خروج از خط مي باشد. همه مدل ها داراي سيستم تشخيص ترافيك نيز مي باشند.

قيمت اين خودرو و مشخصات دقيق تر آن هنوز مشخص نشده است اما اطلاعات تكميلي را در نمایشگاه اتومبیل هاي ژنو مي توانيم بفهميم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا