آیا آلفارومئو استلویو استیشنی در کار است؟

یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

آیا آلفارومئو استلویو استیشنی در کار است؟

پیش از این شاهد تصاویری از نسخه استیشنی جولیا بودیم و سپس شایعاتی پیرامون نسخه استیشنی استلویو به گوش می رسید. اخیرا نیز Alfredo Altavilla یکی از مدیران کمپانی آلفارومئو در گفتگو با CAR بیان داشت که نسخه استیشنی از جولیا در کار نیست و کمپانی سازنده نیز علاقه ای به آن ندارد.  او می گوید نیازی به چنین مدل نیست  و ما استلویو را برای چنین هدفی معرفی کردیم که به خوبی در جاده ها می تواند جولان دهد.

وی بیان داشت:

“اگر استقبال بالایی از استلویو صورت نگیرید شاید درباره مدل استیشنی با عملکردبالا تصمیم گرفته می شود.”

Fabrizio Curci یکی از مدیران آلفارومئو اروپا نیز در مصاحبه ای بیان داشت که شرکت ایتالیایی مدت زمان طولانی در تفکر مدل استیشنی جولیا بود اما در نهایت تصمیم تغییر پیدا کرد. این طور که پیداست، ایتالیایی ها معتقدند استلویو به عنوان یک شاسی بلند موفق کمپانی خواهد بود و دیگر نیازی به مدل استیشنی با عملکرد بالا نیست.

انتظار می رود آلفارومئو مدل کوپه ای برای جولیا در نظر گیرد اگرچه خبری از نسخه واگنی یا همان استیشنی نیست. این مدل می تواند رقیبی برای آئودی A5 Coupe، بی ام و سری 4 کوپه، مرسدس C-Class کوپه و چندی دیگر محسوب شود. همچنین یک مدل Quadrifoglio آن قادرست یک رقیب برای مرسدس بنز C63، بی ام وM4 و آئودی RS5 آینده باشد.

این بدان معناست که با پیشرانه بیتوربو2.9 لیتری شش سیلندر می تواند خروجی 505 اسب بخاری داشته باشد. این مدل در دو نسخه دو چرخ عقب محرک و چهار چرخ محرک به فروش می رسد. چنین پیشرانه ای 0 تا 100 را در 3.8 ثانیه سپری کرده و سقف سرعت 307 کیلومتر برساعتی خواهد داشت.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


بدون دیدگاه