اطلاعیه فروشایران خودرو

شرایط ویژه فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت نوروز 96

شرکت ایران خودرو به مناسبت نوروز 96، شرایط پیش فروش و فروش قطعی محصولات خود را اعلام کرد. پیش فروش عادی اسفند 95 و پیش فروش نوروزی 96 به صورت محدود از روز یکشنبه اول اسفند 95 آغاز شده و تا 31 فروردین 96 یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.همچنین شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو نیز از اول اسفند تا 30 اسفند 95 یا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌شود.

شرایط فروش محصولات ایران خودرو ویژه نوروز 96 به شرح زیر است:

پیش فروش نوروزی ایران خودرو به صورت محدود و همراه با هدایای فروش تعهدی از امروز آغاز شد. هدیه فروش تعهدی به تعهداتی اختصاص پیدا می‌کند که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه کرده باشند و قرارداد نیز منجر به انصراف نشود. این هدیه تنها زمانی قابل ارائه است که مبلغ مابه‌التفاوت اعلام شده در دعوت‌نامه در مهلت تعیین شده پرداخت شود و در صورت منقضی شدن دعوت‌نامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

همچنین در شرایط فروش قطعی اسفندماه ویژه نوروز 96، قیمت‌های درج شده در بخشنامه قطعی است و کلیه هزینه‌های افزایش یافته ناشی از عوارض قانونی از مشتری اخذ نخواهد شد. بخشنامه‌های فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت نوروز 96 از ساعت 10 صبح امروز (اول اسفند 95) فعال شده است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا